2017年8月9日 星期三

短短哋飛一轉四夜三日

不知道為什麼現在已經無動力去撲那些超平價機票, 這套機票是在去東北之前已經買下, 其實價錢又不是怎麼的平, 連稅也要一千元左右一位, 不過送了兩人一位的回程 20kg 寄倉行李, 所以在四月留下一隻喼仔在女兒處在回程用, .

日子是在經常飛的十一月頭, 和年頭飛那次一樣, 揀了早一晚六點幾飛羽田, 回程早上六時許羽田返港, 這樣便有整整的三天的時間.

起初計劃多多, 之前想去櫪木日光, 連書也在上次買了回來, 之後是箱根, 也借來了一疊旅遊書看, 但是看來看去很多地方已經去過再去好像重覆了, 加上如果去這兩個地方任何一個一定是租車方便, 因為之前去時乘坐公共交通工具覺得很費時, 於是度來度去時間都好像很緊, 連去三天都那麼頻撲總覺得會有點累, 於是將所有要租車的行程擱置留待下次長旅程才去.

這次逗留長一點時間在酒店住兩晚, 所以會在橫浜住一晚, 延續上次匆匆的橫須賀之旅, 希望有機會出海去猿島看軍艦, 另外一晚會住上野, 或者到時看看有沒有機會看到明治神宮外苑銀杏樹, 不然就在東京閒蕩沒有甚麼行程. 

20 則留言:

  1. 今年飛密啲啦,出年日本又加乜稅乜稅,條數都好 "金"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想,不過11月哩轉已經係今年最後咯!

      刪除
  2. 大小姐十一月又飛 ^^ 去日光應該不錯選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 11月日光仲好靚添,不過如果去兩日一夜都會好趕去唔晒啲地方。

      刪除
    2. 有無諗過相模湖同昇仙峽睇紅葉? 十一月都好剛剛紅,又唔太遠。

      刪除
    3. 輝哥唔該晒,兩處都唔錯喎,等我再度度.

      刪除
    4. 立川公園呢? 銀杏並木都好靚㗎。

      刪除
    5. 我2015年秋天曾經去過立川公園呀,都睇到滿意既銀杏並木:D
      (立川~金黃色的國營昭和記念公園https://huinerissa.blogspot.hk/2016/05/1930.html)

      刪除
    6. 如果時間可以既話,你提議既昇仙峽我都想去,不過一切都要睇到時天氣決定。

      刪除
    7. https://weathernews.jp/s/topics/201709/040005/

      高尾山好似見你去過嘞嗬?

      刪除
    8. 高尾山上次係夏天去,今次都有打算如果好天都想去一轉睇秋天既高尾山.

      刪除
  3. 如果夠狠心三天可以只去日光咁就可以深度遊~hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔可以三日連續,因為中間有啲時間要留喺東京都內-_-!

      刪除
  4. 4日3夜hea hea 地玩就舒服啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈師公,我係4夜兩晚會瞓喺機場,3日就係full day所以時間好好用:D

      刪除
  5. 回覆
    1. 我記得你十月飛嘛!plan 咗行程未?

      刪除