2017年10月21日 星期六

23.27 東京 ~ 台場 Mega Web

二O一七年四月十八日 (晴)

經過十多天頻頻撲撲的旅程之後, 可以慢下來逛逛街, 雖然在我們來說逛街都不會太輕鬆, 不過都可以放低相機的負荷不用再揹著游走.

上野的森林熊貓.


台場.




富士電視台.





當然還有地標摩天輪.


每次來台場都會經過 Mega Web, 但好像除了1999年詳細行過之後, 每次都是過門不入.






PRIUS PHV




大熱 C-HR.


加了補品後即時靚仔晒, 可惜租車永遠是齋車, 外形與性能都差很遠, 不過租車都是求代步吧.


新款 Porte 不及舊款, 朋友以前有架舊款水貨靚好多.


跑 Rally 的 Vitz, 孤陋寡聞只識露筍同掃帚佬.



落場版的 Luxus LFA.




Concept Car




現在太多地方的洗手間都會見到這些告示, 還要大大的圖示加簡體字, 作為強國不知會不會害羞, 如果不是睇錢份上怎會受歡迎 !


來台場必定要幫茶仔入貸.



晚上已經在原宿了.








23.26 埼玉 ~ 粉紅色地毯 @ 羊山公園


23.28 神奈川 ~ 軍港橫須賀


36 則留言:

  1. 今次因為高達而再去台場~
    發覺台場就算無高達~原來其實都好好行好好HEA~
    台場雖然叫做去過4次~但好多地方都未踏足

    回覆刪除
    回覆
    1. Mega Web 隔離商場即係賣狗仔野嗰層都好多細路仔野睇。

      刪除
  2. 15年前去過一次Mega Web,嗰次係帶阿仔去睇車兼揸車,之後到宜家都再無去過了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐冇去所以見到有少少時間就入去行吓睇吓新野 :D

      刪除
  3. 台場規劃好好,但我覺太工整,無乜特色。

    食飯時間,睇住你碟意粉就流口水!

    回覆刪除
  4. 台埸, 真係成十年無去過

    回覆刪除
    回覆
    1. 台場我次次都要去,因為大間賣狗仔嘢既舖頭集中晒喺度。

      刪除
  5. (新款 Porte 不及舊款, 朋友以前有架舊款水貨靚好多.)
    絕對認同。舊款個樣好趣絰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得新款 Sienta 同 Porte 個樣都唔討好。

      刪除
    2. 所以喺街都好少見到呢兩款車,反而舊款仲多。

      刪除
  6. 黎香港大多都係 spade, 不過都係齋到無朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有係尾迫力係鼓,絕對接受唔到。

      刪除
    2. 不過入口香港既車好少四碟,始終要將貨就價。
      師公知唔知新款Camry黎咗香港未,睇日本節目介紹架車幾靚仔喎。

      刪除
    3. 好少四碟?
      我以架Camry都係四碟噃。

      唔知新款Camry黎咗香港未?
      未知呀?你想買嗎?

      刪除
    4. 師公1500cc細車好少四碟架,Camry 屬於中型車所以有,我地前架三菱1500cc至有4碟但係都叫少有。
      Camry 呢種行政人員車唔啱我地嘅而且有黎都幾貴,師公架車都係時候換啦!

      刪除
    5. 嗚嗚, 歐洲車1.4 1.6 都有四碟, 福水 golf 頭仲係孖碟

      刪除
    6. 歐洲車通常俾啲裝備都會好啲,香港代理既日本車點都比唔上,所以而家越來越多人買歐洲車或者日本水貨車。

      刪除
    7. 真唔明白香港買到嘅車大部分都係閹割版, 真不明白尤其對相關路上安全設備都要閹
      http://toyota.jp/priusphv/safety/tssp/?padid=ag341_from_priusphv_safety_topnavi_tssp

      http://www.honda.co.jp/safetytechnologies/

      https://www.subaru.jp/xv/xv/safety/safety2.html

      刪除
    8. 呢啲就係無良商家偷得就偷賺多啲!

      刪除
  7. 回覆
    1. KIA,Sorento,柴油7人車。

      刪除
    2. t先生,可能係唔想售價高,難賣啦!

      刪除
    3. 師公果然對韓國鍾情,連車都要用韓國車😄

      刪除
    4. 因為競爭太大同類型既車太多,所以要將貨就價。

      刪除
    5. https://klnhk.blogspot.hk/2017/10/blog-post.html#links
      我都笑我朋友買架馬莎, 我話佢架車外型同KIA Sorento 差不多 :)

      刪除
    6. t先生,我架車40都唔到,跟你朋友架車差好遠噃。

      刪除
    7. Nerissa,咁又講真,如果唔係在韓國開過韓國車,真係好好feel,我無諗過買韓國車。
      而家仲覺得韓國車正過日本車好多,無論在車既外型,設備和價位都係。

      刪除
    8. t先生,師公,唔好話白鴿眼,揸部馬莎同KIA街上途人既眼光已經好唔同.

      刪除
    9. 師公,香港人始終日本車都係先入為主,不過近期日本車既醜聞可能會有啲改變,但係我覺得都會傾向歐洲車多啲.

      刪除
    10. 【香港人始終日本車都係先入為主,】
      認同。

      不過近期日本車既醜聞可能會有啲改變,
      【咁都未必既】

      【但係我覺得都會傾向歐洲車多啲.】
      有可能

      刪除
  8. 【唔好話白鴿眼,揸部馬莎同KIA街上途人既眼光已經好唔同.】
    一定啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 揸架貴D嘅車確實少D被撞機會 :p

      刪除
    2. 哈哈,但係啲人最鍾意見到名車自隊炒車 total lost XDDD

      刪除