2017年11月10日 星期五

短短哋飛一轉四夜三日 ~ 總結 & 買物

出師未捷電話先死, 今次旅程都算黑仔, 未離開香港登機時已經跌爛電話, 幸好習慣多帶一部電話用上網卡不至於日日見到爛電話眼寃.

明明天氣預告三日都好天, 怎知在橫須賀整天下雨, 坐船出海看軍艦不止下雨還大風, 坐下來想食海軍漢堡被告知當天沒有麵包, 但已經沒有時間再找另一間結果吃了微波爐 pizza.

多次坐 HK Express 左右都是 BB 哭聲, 今次還慶幸隔離左右都沒有 BB以為今次好了, 怎知整程飛機不知誰人整程三個多小時都在放屁, 隔一會兒便嗅到臭味, 在噪音與臭味之間我情願選擇噪音, 因為可以塞著耳朵但不能停止呼吸 XD

電話的死樣.


茶々永遠是大贏家.

零食.


玩具.


冬天日間瞓的地毯.


今次再到橫須賀是要買多一隻海上自衛隊的白衫熊仔.






在 Autobacs 買的汽車用品.


送給朋友的初生BB.






34 則留言:

  1. 邊個腸胃咁差呀?又冇家教 😣 話時話,隻咳痰得唔得,我有氣管敏感,有時都要靠藥止一下咳 😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想問下隻咳痰, 我次次咳親都想死!!!

      刪除
    2. 和豚媽媽,我都唔知點解啲人咁都唔去廁所,搭廉航啲廁所冇人爭架。
      隻葯係幫叔仔買,我都唔執輸買一盒試吓,等我問吓好唔好講你知。

      刪除
    3. 蜻蜓,等我問完如果真係好既可能要搭你大手入貨😈

      刪除
  2. 噢,特登去多次天氣唔好又食唔到飽咁淒涼? 咁惟有去多次。

    爛電話真係超hurt! 仲要唔知整好唔整好,肉赤呀!

    隔離有人放屁未試過,但試過坐長途機隔離腳臭,我吼佢瞓咗勁噴香水落佢腳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次去橫須賀全日都好似嘥咗一樣 :(
      個電話整一整要千三,買過新既都係千九,所以買咗個新電話:D
      我唔知邊度放,總之隔一陣就有氣味傳過黎好惡頂,最衰冇帶白花油,如果唔係自己唔搽都俾條友搽啦XD

      刪除
    2. 嘻嘻, 大小姐點解唔抆頭頂個氧氣罩頂檔 :D

      刪除
    3. 平時坐車可以轉位坐𨋢都係忍一陣,原來坐飛機至大鑊我已經全程差不多用頸枕掩鼻焗死咁滯,我老公就好嘢瞓著乜都聞唔到-_-

      刪除
  3. 我呢期like大粒mintia,細粒好快潮!

    回覆刪除
  4. sorry 牌電話跌爆仲行得, 勁呀 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,開機閂機同功能完全冇問題,只係個樣衰^_^!

      刪除
    2. 呢D叫大理石紋, 藝術嘅嘢你都唔識欣賞 :D

      刪除
    3. 嘩,咁我賣咗件藝術品俾你吖😈

      刪除
    4. 藝術品獨一無二係要黎收藏,唔係要黎賣, 下次再跌過都未必係一樣patten 啦
      見你橫須賀都買到紀念品, 我都想揾枝旭日旗擺喺屋企 :D
      今年本想十月去下東北, 不過有D鎖碎事要做拖下拖下果邊都落雪就無諗, 請問如果十二月去東京五,六日唔自駕, 有乜地方好去?

      刪除
    5. 我屋企啲爛電話壞電話加加埋埋成半打,大把藝術品XD
      我個女去到橫須賀買咗個公仔貼咗支太陽旗佢都即刻meet 咗,話怕唔小心影到放上fb俾人封殺都有之。
      東京大把地方去要睇你鍾意行乜。
      你想去東北我反而可能三月尾四月去北海道,唔知嗰時仲有冇鶴?

      刪除
    6. 下月中去東京一星期, 有三日逗留山中湖睇下風境, 唔知有乜地方介紹 :)

      刪除
    7. 揸車?如果唔揸車又好似去唔到啲乜地方,嗰度交通冇河口湖咁方便。

      刪除
    8. http://time.jrbuskanto.co.jp.t.wn.hp.transer.com/bk05010.html
      係咪坐呢架巴士由東京去河口湖駅?
      然後去瘋田租車(無乜車㨂, 揀左架停產 Ractis, 希望係4WD)

      刪除
    9. 咁樣坐巴士都幾好,至少由富士山返東京塞車段路唔駛自己揸:D
      Ractis 你揸慣咪好似喺香港咁有親切感XD
      山中湖附近好多地方去,睇景有忍野八海,刺激有富士急,爆買有御殿場,就算留喺山中湖沿湖睇富士山都好靚,如果有埋雪就仲正。

      刪除
    10. 嘻嘻 Ractis 無揸好耐 :)
      因為架車我反而希望無雪就正 :)
      我諗都係痞喺度幾日搵位影富士山

      刪除
    11. 十二月富士山應該都會俾4WD,因為上次四月去東北兩架車冇request都有4WD.
      山中湖影富士呢度都幾好http://huinerissa.blogspot.hk/2014/04/1632.html
      山中湖 パノラマ台 map code 434-289-104 Tel 0555-62-9977
      長池親水公園 map code 161-014-872 Tel 0555-62-0346

      刪除
  5. 茶茶永遠都是大贏家^_^SNOOPY地毯好靚,幾錢呀?在SNOOPY TOWN買?MINTIA媽媽食過都話好味,每次去我都要去入貨﹗ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 地毯係橫濱SNOOPY TOWN買,好似二千五百円,橫濱SNOOPY TOWN比原宿大好多同埋多好多野賣.
      MINTIA唔係我食而係有人鍾意:D

      刪除
  6. HK Express 你仲敢坐HAHA
    出發前我一定會望天氣預報~去到時~晚晚都會上網睇下明天天氣~
    因為日本D天氣網好勁~連咩時段幾多%落雨都好準~~方便改行程

    回覆刪除
    回覆
    1. 套機票係年頭已經買咗嗰時仲未有事,不過以後都會照坐始終都係平。
      去橫須賀嗰日個女啱啱有假佢想去冇得走盞,明知落雨都會照去。
      不過如果改咗第二日仲衰,橫須賀線有人身事故,成條線癱瘓咗幾粒鐘仲係撞啱我地要趕返東京既時間。

      刪除
    2. 你呢d半退休人士~坐hkexpress就算cancel又真係無咩所謂~
      日子點改都得~~我諗我有一段時間都唔坐住haha
      你個女人都在日本~又會咁堅持ge~haha

      刪除
    3. 四月我地去橫須賀時佢已經想一齊去,可能睇軍艦唔係人人都有興趣搵唔到人陪佢啩。

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,自從個女去日本之後都去多咗。

      刪除
  8. 我無帶多一個電話既習慣,我一定無電話用嚕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公,我帶多一個電話係因為以前部電話換sim卡好麻煩,所以每次都帶一部舊電話用上網卡。

      刪除