2019年9月11日 星期三

Hea 爆、食爆、五天上海行

兩星期前當我說要跟女兒嫲嫲和姑姑去上海時, 老公第一時間說最好不去, 跟著女兒說 " 而家呢個時勢仲上大陸 ?!", " 你 delete 晒手機同相機裡面啲相同對話至好" 結果我用了上次跌爛了的電話, 換上一張只可打電話的 Sim卡, 反正也不能上網用 FB, whatsapp 同谷歌, 相機便用一張乾淨的咭.

出發前一天朋友們在 FB 的留言是 "小心" "take care ar" 而不是玩得開心啲.

話說沒有返內地已經廿多年加上現在香港的氣氛, 心情總是有些少忐忑, 幸好順利過關, 今次是純粹 hea 遊, 一出機場已經有酒店接機, 而往後的幾天都有酒店車接送, 不用費神去搵公交, 總之行完一處地方車子就是等在那裡上車往另一地點, 所以今次就像跟旅行團一樣, 回來後完全對上海沒多大 concept.


第二天沒有行李一架七人車剛好.



今次行李比任何一次要少, 去程寄倉行李是 7.1kg, 回程是 10.6kg, 兩程加上都不到 20kg, 但香港航空一程已經給 30kg.


買物也是少得可憐, 連茶々都沒有手信.




食品算是多了.









10 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 t先生好耐冇見!以為你去咗金沢。
      你唔講都完全醒唔起家燕姐話過唔可以帶生豬肉入境添 :P,淨係記得李純恩話去上海要買咸肉番黎煑麵好好食😆

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. "希望國泰仲未執笠" 唔會執笠既, 不過改咗名叫國航啫😂
      而家年青人要為自己爭取未來, 就係因為我地班廢老當年冇為自己既下一代爭取過啲乜, 就連本來係我地有既都俾制度逐啲逐啲拎走.

      刪除
  2. 我老公個個星期都要上大陸,佢就最後清楚咩環境,因為就黎十一國慶,大陸宜家玩緊懷柔政策,已經移走晒d關卡,唔再check手機任過,唉,大陸都識玩手段安撫你班香港人,你睇下香港班膠層,火上加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港執政嗰班根本就係廢柴, 淨係識出糧唔識做嘢.

      刪除
  3. 我地本來 30/9 打算帶埋兩個女返大陸探太公太婆,但被家人勸阻,所以唔上了,現在應該只是婆婆自己上去

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你地有大有細有老有嫰返大陸應該冇乜事,反而係後生既係會有啲影響。

      刪除
  4. 你都去咗上海. 啱啱成都返, 過X光要除行山鞋, 又問我地手提行李又無雨傘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怪得返黎上海機場過X光聽到嗰啲人員支支尋尋講乜嘢遮呀?但係又冇叫我開背囊睇。

      刪除