2022年9月23日 星期五

0口罩0掃XX出行的日子 ~~ quarantine-cation !!!

 住隔離酒店同做隻豬冇分別, 都係食同瞓 !


無景觀可言




阿女五月返黎住天后 Empire Hotel, 膳食方面唔錯, 除咗冇豬肉食. 我地今次住機場"隔離隔離"酒店, 睇牌面以為唔會衰啩 !

2022年9月11日 ~ 第0日午餐, 除了香港時間五點幾飛機食完早餐之外, 太餓咩都好味.


第0日晚餐, 不知所謂.


叔仔FB post


於是狂投訴食物, 親戚雖然不在其位, 原來還有丁丁影響力, 翌日酒店即送來大包物資.




2022年9月12日 ~ 第一日早餐, 還是一樣.


第一日午餐, 已經唔同, 連盛器都不一樣, 食燒豬脾.


第一日晚餐, 有燒牛肉.


2022年9月13日 ~ 第二日早餐, 有熱咖啡.


第二日午餐


第二日晚餐, 竟然係龍蝦意粉.


2022年9月14日 ~ 第三日早餐


完, 出監 !





8 則留言:

  1. 想食得好可以揀 lagham, 佢可以揀中西餐,想住下咁大小姐就今晚飛一轉聽日返,今朝D小道消息話下午亞戍又整餅,可能變0+7

    回覆刪除
    回覆
    1. 0+7都嘥氣,除咗本地市民,唔通叫遊客七日三餐食外賣,又要週圍搵檢測站

      刪除
  2. 0+3一樣唔會有人黎...大把地方唔洗什麼0+3,有d地方又唔洗口罩,做咩咁辛苦去香港玩...都on99 ge

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,一日要口罩要安心出行要做檢測遊客既話都唔會黎

      刪除
  3. 投訴完食用即刻就改善左,不過吾使隔離就最好,0+3遊客點會來,不過就好多香港人趕住出去旅行喎,省回一筆檢疫酒店費,機票重即刻價錢係咁升﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本啲飛機都未完全正常飛番,機票一定貴喇,而且好多機都唔飛香港,我情願睇定啲,出年至諗呀!

      刪除
  4. 0+3 已經好好,對我呢啲隔離過21日嘅人嚟講!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗如果21日都唔知點捱,幸好嗰時係3日咋,之前阿女7日隔離酒店,我地喺屋企都覺得好難捱明明番到香港都見唔到

      刪除