2023年1月13日 星期五

草間彌生 : 一九四五年至今

 那日去西九M+, 有啲懷疑呢幾年我係咪喺香港住? 竟然唔識搭地鐵唔識路呀 ! 

住港島唔識轉東涌線去九龍站, 而係戇居居去尖沙咀行去尖東站搭豚馬線去柯士甸, 結果行到隻狗仲要沿途睇牌問人差點遲到.

本來預算農曆新年後才去, 但一聽到通關便趕快去看, 不是恐怕多了其他人, 而是根本不想在那日之後踏足西九.


M+






南瓜在免費區, 不是草間彌生一貫風格, 但出奇是很少人來打卡.










草間彌生像.


可能之前在一部記錄片看過草間彌生的自傳, 所以看很多畫像和物品時都明白多點.

























香港獨有的展區.




裡面有一有鏡房間只限逗留三十秒, 幸好人不多可以連續入兩次.






不知甚麼時間會去松本再朝聖.


23.29 六本木 ~ 朝聖 - 草間彌生

2 則留言:

  1. 香港限定嘅黑白展品好型呀!!

    快啲去松本再share啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 整個展覽都好, 可惜會場實在太細, 我去時唔係太多人, 行起黎都輕鬆.
      松本真係唔知幾時會再去, 因為附近地方已經到過, 淨係去一處地方機會好微.

      刪除