2018年7月9日 星期一

2018 首爾 ~ Day 2 景福宮 & 德昌宮


二O一八年六月二十日 (晴) 續

離開明洞聖堂前往景福宮, 初時完全沒有打算去這些宮, 自己對這些建築物很有興趣, 以為女兒不會喜歡這種地方, 如果只是僅僅到此一遊離開未免太浪費, 怎知女兒提議去參觀, 她想去的是大多日本人會去的德昌宮, 景福宮與德昌宮只有一站之遙, 所以順路先去景福宮.

景福宮地鐵站已經嗅到古代的氣味.












景福宮.



這鼓與在廣島平和記念資料館內韓國所贈的"友情と平和の大太鼓" 很相似.



廣島平和記念資料館內韓國所贈的友情と平和の大太鼓

園內很多遊客不論男女老幼無分國籍都穿上韓服, 女兒說如果早點來她也想試穿.



就是喜歡這樣的建築, 有機會當然很想再去一次北京.






與中國古時官員以官階排隊上朝.

















越行入遊人越少, 影相很舒服.















離開時剛好遇上換班儀式廵遊表演.




















行至德昌宮大約需要三十分鐘, 在烈日當空下都頗為辛苦.




現代集團.







到達德昌宮, 遊人與景福宮人數相差很遠, 見到很多日本人, 外國人也不少, 但是別的亞洲人真的不多.






















天氣實在太熱不再多留, 是時候回明洞晚飯.


2018 首爾 ~ Day 2 明洞


2018 首爾 ~ Day 3 東大門





27 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈,等高鐵通車至去嘛 XDDD
      講笑咋,其實係心結,89年六月時計劃去結果變咗無限期擱置!

      刪除
  2. 我跟團來過景福宮參觀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都見到好多團去景福宮。

      刪除
  3. 景福宮基本係旅行團必到景點,我N年前跟團嚟過幾次,幾次都有去景福宮,所以上次同朋友講其他景點可以去,但一定唔去景福宮囉...

    真係咁啱係89年6月想去北京?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港旅遊書都係推介景福宮, 所以都想去睇睇.
      原本我地係計劃當年年尾去北京, 記得後來五月時與朋友說起, 當時學生好似好有希望, 事件好像不久便會完美的完結, 朋友便說六月我們一起去感受一吓.

      刪除
    2. 北京我都去過一次,不過已經係25年前,之後都有諗過帶阿仔去睇下D歷史文物古蹟,但係拖下拖下就無咗件事了,心結我就無了,或者將來提前退休後有時間會去一趟望望宜家北京嘅面貌

      刪除
    3. 我個女好想去北京, 或者遲啲搞番啲證件會去, 不過淨係諗到逼爆既景點都覺得頭痛.

      刪除
    4. 唔係遇著五一、十一、春節依D大陸假期的話情況會好好多

      刪除
    5. 我一定唔會揀啲咁高峰時間去, 不過當年去北京是剛好十一, 但係嗰時十一係限制非北京市民上京所以去得好舒服.

      刪除
    6. 我都係89年去過北京喎,當年我係跟團去,係8月去架,死到吖。我都係打算會再去北京架。

      刪除
    7. 師公去北京會唔會自駕?

      刪除
    8. 好大機會會自駕遊。我諗緊明年去桂林自駕遊幾天試一下先。

      刪除
    9. 師公考咗內地車牌? 不過內地揸車要好小心因為太多啲五花八門既屈錢 !

      刪除
    10. 內地駕照好似唔洗考,在香港搵中間人比錢攪或自己上大陸攪都得。

      而家國內人有錢左,聽講屈錢事件少左。

      刪除
    11. 原來唔駛考,因為我見啲X健,X鏘嗰啲學車廣告成日話去佢地度學車容易攞國內牌 :D
      不過如果真係返大陸自駕真係要小心。

      刪除
  4. 首爾啲景點都好似幾靚又唔算逼人喎。不過多漢字指示? 啲韓文好似好難認咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比我想像靚因為我以爲要近郊至有乜宮物宮,其實都算多遊人架,可能地方大唔覺得太逼。
      漢字冇日本咁方便,反而有時可以睇日文 :D

      刪除
  5. 如果你在櫻花和楓葉季節去昌德宮秘苑(秘苑係需要再買票入場既)相信你會花更多時間睇靚景和拍攝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!超正架。你睇番我去過既blog就知。

      刪除
    2. 好, 師公可唔可以俾嗰篇blog既link ?

      刪除
    3. https://luk1733.blogspot.com/search/label/2015年10月%20─%20韓國8天賞楓自駕遊?m=1

      刪除
    4. 如果呢日好天唔落咁大雨,個景仲更靚。

      刪除