2018年7月12日 星期四

2018 首爾 ~ Day 3 東大門


二O一八年六月二十一日 (晴)

今天第一個景點是去啤啤熊博物館, 這裡不單小朋友會喜歡, 連我個女去到見到啤啤熊都愛不釋手, 抱著啤啤熊影個不停, 結果買了一隻大啤啤熊回日本.










Teseum Seoul






裡面甚麼類型的啤啤熊都有, 還有很多情景造型, 最閞心是可以任抱任摸.


























連北極熊與熊貓也有.




搞鬼電影海報.



繼續沿路行去東大門地標東大門設計廣場, 途經文具玩具街, 不過沒有興趣行.


兩岸很多類似深水埗賣衣服鞋襪的舊式店舖.




這裡很多大商場與百貨公司, 但是始終提不起興趣行.




東大門設計廣場 DDP, 估不到裡面竟然有角落是賣香港 PMQ 的產品.























2018 首爾 ~ Day 2 景福宮 & 德昌宮

6 則留言:

  1. 自從我睇過韓劇(宮)後,知到韓國有啤啤熊館,我只知到南山塔有啤啤熊展館﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係知道遠嗰個,前一日冇預算第二日會去邊淨係會去東大門,搵旅遊書見到啤啤熊喺附近個女又鍾意於是就去咗 :)

      刪除
  2. 我個女跟姑姐去韓國時都有去 bear bear 熊博物館,但好似唔係呢個 ?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呢間,你個女去嗰間好似離開首爾好遠吓。

      刪除