2018年7月20日 星期五

25.10 富士之行 ( 7 ) ~ 第二度放血 @ 御殿場


二O一八年三月二十八日 (晴) 續

唔知點解很多時去 outlet 都會落雨, 御殿場就是之前兩次去都有雨, 但是今天天氣不錯.

由諏訪到御殿場預計車程也要三小時有多, 今次旅程沿路比較少到休息站.



甫進入靜岡縣便見到富士山, 然後富士山總在附近.





索性在路旁停車看個夠.


已經選擇不在週六或日到御殿場, 但到達停車場找泊車位都要花了點時間.


遊人很多, 除了強國人外, 今次見得最多是東南亞人.

之前到過輕井沢自然會比較一下, 發現如果兩個場都有的店舖御殿場這裡定價比較平, 折扣也比較大.







這店是必到的, 而且一定有收穫.


這裡望富士山反而不太清晰.


ホテルセレクトイン富士山御殿場 (Hotel Select Inn Gotemba)

酒店就在上次住的酒店斜對面.



這酒店是整個旅程最平也是最細的, 不過位置方便可以步行至車站附近找食店.



除了居酒屋, 很多食肆都很早打烊, 所以唯有吃拉麵.





二O一八年三月二十九日 (晴)

要揸車才找到有早餐供應的食店.



又看到富士山.



就是馬路旁已經見到藍天富士.










14 則留言:

  1. 依個outlet歷史都算耐,我第一次嚟係2002年 (16年前),嗰次係第一次自由行去東京近郊地區

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而第一次唔係去呢個 outlet,直至2010年先至諗到去呢度。

      刪除
    2. 16年前日本outlet唔多,咁啱嗰次住御殿場附近先去

      刪除
    3. 我第一次去既outlet 係橫浜, 都有廿年前咯, 冇野行.

      刪除
  2. 回覆
    1. 好似御殿場見到既富士山係好大個 😍

      刪除
  3. 我去日本既次數唔多,只在好遠距離睇過一眼富士山。好like你拍既大頭富士山。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前好多年去過好多次富士山都同佢緣慳一面,係呢幾年去好多地方都俾我見到。

      刪除
  4. WAWA,好清好清好大的富士山,我去河口湖3日都只係幾見佢幾分鐘(?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 去過咁多地方望富士山,御殿場既富士山係最大,不過前景就唔靚。

      刪除
  5. 富士山同我無乜緣,特登去睇好幾次都有舊雲,反而都係去御殿場買嘢唔覺意見到嘅係最清最靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係覺得同富士山係講緣份, 之前就算去到幾近係見唔到就見唔到, 而家就連去鎌倉高尾山都見到 :D

      刪除
  6. 呢次影嘅富士山好似海市蜃樓咁😃

    回覆刪除