2019年3月7日 星期四

26.2 伊豆シャボテン動物公園 ~ 期間限定 "水豚浸溫泉"


二O一九年一月九日 (晴)

早上在櫻木町站附近吃早餐後坐車到下一個關內站取車, 今次也是租 Times, 雖然有女兒幫口但是擾攘一番後仍然花了一個鐘才出車, 本來預算拿車後第一個站是熱海梅園, 不過最後計計就是直去動物園要看水豚浸溫泉的時間都是很緊, 結果商量後決定不去熱海全速直去伊豆.

行完高速公路後左面是全海景, 多得女兒提醒一定要沿海邊收費公路行, 因為上次叔叔就是行錯路上了山以致花多了時間.


離開橫浜後富士山一直在附近.





今次雖然在 Times 租車以為會是萬事得 CX-5, 但結果是 X-TRAIL, 不過車夠大可以隨隨便便就放下所有行李, 不用像上次 CX-3 一般地左度右度.

第一次在香港以外揸紅色車, 記得以前在香港架紅色車常常在街上被路人誤作的士.






動物公園附近環境不錯.


大大的富士山在望.


伊豆シャボテン動物公園



未入動物公園已經看見孔雀在散步.


鄰近大室山.







動物公園內望富士山更美.






趕及在兩點開始的水豚浸溫泉, 水豚浸溫泉只在冬季才有, 還有時段限制.




水豚陸陸續續進入溫泉, 雖然這裡規模不及地獄谷野猿公苑的馬騮浸溫泉可比, 不過都寥勝於無.




















還有其他雀鳥.




更有一個開放式小動物園, 裡面有駝鳥和袋鼠等等.










女兒更喜歡另一小動物公園, 可以近距離接觸水豚等小動物.











26.1 橫浜到著


26.3 伊豆シャボテン動物公園 ~ 仙人掌園



43 則留言:

  1. 唔知點解我都幾喜歡水豚呢種動物,樣子笨笨的好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我個女鍾意水豚,係佢話想黎呢度。

      刪除
  2. 細隻的水豚好可愛,富士山好似少左雪?

    回覆刪除
  3. 舊年6月我在台灣也租了X-TRAIL,慳油好力,行李箱大,不錯。

    自駕遊租車很少有紅色車出租。點解攞車都攪左咁耐嘅?仲要識講日語,如果我攞車迷仲有排攪?

    回覆刪除
    回覆
    1. "點解攞車都攪左咁耐嘅?仲要識講日語,如果我攞車迷仲有排攪?"
      講解方面 Toyota 比較簡單, 可能多外國人租車啩, 但係Times我地上次租時佢地特登打電話上 office 俾識英文同事同你解釋, 今次個女識講日語點知講得仲詳細.
      另一方面係我地攞車後會set car cam, 整播歌仔, 然後我老公揸車比較"奄尖",佢會將軚盤,坐位,倒後鏡等等較到覺得最舒服穩妥至開車, 費時行行吓有問題要喺路上停車, 所以會搞一排.

      刪除
    2. 總之我老公攞車就好似自己有新車落地咁摸熟架車至開車:D

      刪除
    3. 明白晒,我以為架車有特別問題添。

      刪除
    4. 師公都明白越係成日揸開車就會越小心啲細節, 所以佢成日話有啲人掀起車頭蓋唔識睇, 連水滾要點做都唔知咁樣揸車好危險.

      刪除
    5. 而家好多人開車都未掂,唔好講基本check下架車啦!

      刪除
    6. 所以平時星期六日揸車都會留意多啲,何況去自駕遊有啲人從來未喺香港揸過車就更危險,好彩日本會認到邊啲係租車。

      刪除
    7. "有啲人掀起車頭蓋唔識睇, 連水滾要點做都唔知" - 我老公好似都唔識...哈哈
      "去自駕遊有啲人從來未喺香港揸過車" - 當年我老公未至於從來未揸過車,但攞住個10年雪藏牌唔補鐘就去日本自駕都夠胆死...哈哈

      未結婚前老公已經考到車牌,但又無能力買車,要留番錢養人供樓,仲諗住個車牌無用,好在10幾年前開始嘗試响日本自駕,個車牌終於有用武之地了,10幾年嚟揸咗有30次,宜家我老公只係識响日本揸,香港就揸唔掂了

      刪除
    8. 純粹個人意見,我覺得揸車起碼對架車要有基本認識,不單是對駕車者,乘客及其他道路使用者都安全。

      刪除
    9. X-TRAIL 直接喺日產租好似快靚正

      刪除
    10. 我既意思唔係要揭起車頭蓋就識得睇架車出現啲乜野問題,就就最好對架車有少少機本認識或感覺架車有唔妥,都知道在安全情況下停車,,唔好死頂。另外,我唔支持在無駕駛經驗下去外地租車玩自駕遊,實在太危險。我去紐西蘭,北海道自駕遊,有朋友和同事都提醒我要千萬小心開車,因為感覺經常有致命交通意外。我說,其實在任何國家或地方開車都要好小心,因為架車就係武器,可取其他人命又會被人取命。但在呢啲比較車少人少,駕駛較安全既國家開車,香港人都有遇上致命交通意外,其實就要問下當時開車既人佢自己是怎樣開車,會唔會開超快車?會唔會開夜車或通宵車呢?
      以上也跟大小姐一樣,純屬個人意見。

      刪除
    11. 其實掀開車冚都無乜嘢好睇,基本唔駛擔心水箱無水,因為改哂用 coolant, break 油又應該唔會low level, 有水嘅箱只係射水比前後玻璃用,偈油針同引擎風隔仲斷你都唔會拆出黎睇下係咪汚糟😂
      個人就先睇四條軚紋深唔深,新軚就更好,車身有無撞過,著車順唔順,有無顯示燈著就差不多
      我都好贊成1733兄所講超快車,夜車同通宵車就免了

      刪除
    12. 我覺得基本認識應該包括要知道架車乜聲係正常乜聲係唔正常,例如輕微好似車呔插咗嘢即使唔係即刻漏晒氣都要知道然後睇吓點做,喺街就有時見到啲車車呔冇晒氣都唔知照行。
      我地架車就試過啱啱車房整完由北角經東廊返柴灣,我老公就係聽到啲聲有啲唔妥,即刻喺太古城支路停低架車就即刻死火撻唔番,如果喺東廊死火就非常危險。

      刪除
    13. 西隧果日我都經過見到巴士司機冚住塊布,十幾架救傷車,如果西隧公司能早拖走貨車或貨車無落尾版遮到死火燈就不會發生慘劇

      刪除
    14. 租車我都未試過打開車頭蓋睇,只係好認真好似t先生咁check架車咋。開車時我都會好留意架車既狀況架。

      刪除
    15. 西隧答話當時處理緊一單交通意外,咁意思西隧只可以在同一時間內只可以處理一單野?唔係化?

      刪除
    16. 哈哈,我老公真係好鍾意揭開車頭冚睇噃,佢會話啲車同我地架老爺車比而家點丶點、點喎。當然唔會喺車行啲人面前做啦。

      刪除
    17. 自妖道開通後西隧車流明顯多左好多,呢星期早有三日我都回來過,快缐都會塞車,但希望西隧無做假話當時又處理另一單意外,老老實實就算有隧道意外大多數都係收費位置發生,入到隧道就少之又少

      刪除
    18. 嘻嘻,大少姐老公如果有架林寶咁咪要喺架車入面坐足一日至開車,架車D制多到睇見都頭暈😵

      刪除
    19. 好多時嚴重意外就係小小疏忽造成,以為一時偷雞遲啲做就鑄成大錯。

      刪除
    20. t 先生呢個假設一啲都唔會發生,歐洲車都唔會有啦!

      刪除
    21. 妖道開咗我地真係方便咗好多,屋企去到數碼港唔駛半粒鐘。

      刪除
    22. 我老公話宜家渣開車,更加明白如果一年去幾次旅行先渣下車其實係幾危險(唔渣開係唔會覺,我身邊都有旅行先開車的朋友),唔係話佢地"唔識"渣車,而係佢地"車感"會比較弱,遇到路面突發應對會比較差,佢話佢出差兩三星期番黎渣番車,"車感"都會弱左要時間適應,更何況幾個月先渣一次的雪藏牌,所以就算無MUD銀兩,點都要在香港養車習慣開車,唔顧路人都要顧自己屋企人丫

      刪除
    23. 揸車除咗技術外路面經驗都好緊要, 唔揸開車冇路面經驗遇到突發情況根本唔知道點反應, 所以有時見到有啲淨係去旅行至揸車仲要話開快車, 有時意外時如果車速唔太快都可以避開, 真係同佢地抹一把汗.

      刪除
    24. blog主分享有用的日本自駕資訊好有用!見到你話老公要set好車cam先開始自駕,好讚同因為可以記錄起行程的寶貴點滴,更可以考慮可同時錄埋乘客的車cam fyi 車內風景同樣重要車廂內外一機雙錄車CAM介紹 錄影出黎喺咁: https://youtu.be/MWT_BDWfDa8 自駕用真喺一流~ 希望疫情早日過去,可以再出遊啦

      刪除
  4. 總之我老公攞車就好似自己有新車落地咁摸熟架車至開車:D
    大小姐呢句直頂㽼🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小姐呢句好頂㽼x2🤣🤣

      刪除
    2. 佢真係當咗架車係自己,有時會拎本manual睇架,仲會帶毛巾去抹車。

      刪除
    3. 嘻嘻,冇錢換車係咁架😆

      刪除
  5. 有野請教下,我都去左TIMES租車,經jalan,佢保險只係可以揀免責,
    無得揀免責+noc,去到現場有無得臨時加?(你地自駕會唔會買晒?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 請教唔敢當 :P
      因為我地係直接同 Times 租車, 所以book 時已經買佢嗰種叫"安心補償",(應該係你講既"免責+noc",係比免責補償貴差不多一倍), 至於即場有冇得臨時加就唔係太知道.

      刪除