2019年3月27日 星期三

26.5 伊豆の国市 ~ 世界遺產韮山反射炉

二O一九年一月十日 (晴) 續

旅行好像吃自助餐一樣, 看見滿桌食物樣樣都想試, 但永遠眼闊肚窄食不下, 旅行亦是一樣未去前想去的地方一大堆, 但實際因為很多因素根本沒有可能全部都去.

以前的我會盡量都要去, 情願每個地方但求到此一遊影相便算, 近來心境有些變化, 行程不再是趕趕趕, 有時每處地方會逗留久一點, 同時希望不會在天黑後才到住宿地方, 避免在沒有街燈下駕駛.

離開城ヶ崎海岸吃完午飯已經二時多, 本來下一目的地是修善寺, 但是如果去畢修善寺再到今晚住宿的伊豆の国市便一定天黑, 於是放棄修善寺直接到韮山反射炉.

世界遺產韮山反射炉.











就是小小地方也有茶園, 當然要買靜岡有名的綠茶粉.






アクアサンタホテル (Hotel Acqua Santa)

今晚的小酒店很奇怪隱藏在民居內, 明明 GPS 已經到達目的地左望右望都找不到, 下車走進餐廳問問才知將車泊在那裡.




對面是市內的綜合會館.



首先要進入餐廳.




有風呂不過暫停.


酒店入口.


房間是龍貓.






 酒店餐廳, 訂房時沒有一泊兩食, 但有建議到埗前兩天可電話預約, 於是到橫浜當天已經預約.




這裡歡迎非住客, 不過同樣需要預約沒有 walk in.




今晚也是西式, 是意大利.







二O一九年一月十一日 (晴)

翌日早餐.



很驚訝早餐吃 risotto, 好味得全部吃清.



26.4 伊豆 ~ 大室山 と 城ヶ崎海岸


26.6 三島 ~ Sky Walk




20 則留言:

  1. [希望不會在天黑後才到住宿地方, 避免在沒有街燈下駕駛.]
    咁樣玩會安全啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好驚喺冇街燈既山路行, 一時高燈遇對頭車又要閂, 如果單線要讓路就更麻煩, 所以可以避免開夜車就避.

      刪除
    2. 好似你地今日如果入放先至到酒店,今晚你地就更難搵到呢間酒店。

      [其實好驚喺冇街燈既山路行, 一時高燈遇對頭車又要閂, 如果單線要讓路就更麻煩]
      返而呢D我又唔係好驚噃,夜晚有開呢D山路睇到對面車既燈光就知有車,返而在較寬既路,晚上10點開始至第二朝,超多大貨車在公路上行駛,仲比較危險。

      刪除
    3. 我地試過有次喺多彎山路見到對頭車時已經褪無可褪, 好彩對方意識到我地唔熟路佢褪黎讓我地過.

      刪除
    4. 所以入黑之後就睇到對方既車頭燈光,就少D呢D既機會發生囉。不過我就盡量唔比自己夜晚在山路上開車,除左我已在黃昏前已到了山上既住宿,行過條路,落山食飯,食完開車返住宿處除外。

      刪除
    5. 所以而家如果住山旯旮地方就一定包埋食, 避免要再出車.

      刪除
    6. 都係一個好好既選擇

      刪除
    7. 係呀,其實好多時 check in 之後都唔想再郁。

      刪除
    8. 近呢幾年小弟對眼夜視力都退化, 就算有街燈都有D化, 開始發雞盲

      刪除
    9. 年紀大揸夜車特別傷神所以免得就免咯!

      刪除
    10. 夜駕如果架車有霧燈就開埋就會可視點闊咗, 開高燈照就只會對付果D路霸 :)

      刪除
  2. 欄杆有麻雀都相信都好普遍, 唔知有無特別用途

    回覆刪除
  3. 早餐食risotto!!

    我都試過去日光去呢類小旅店,要抄小路GPS又錯,真係好徬徨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係估唔到間酒店似普通住宅,招牌丁💩咁😅

      刪除
    2. 呢類隱密小旅店我剛住完,好彩我事前睇定GOOGLE map個實景,
      見過條小路路口,去到認到個路口,否則可能搵餐死

      刪除
    3. 以前我都會搵吓,不過由於一邊行車好難對照已經放棄咗。

      刪除
  4. 呢間酒店 ? 似民宿多啲,環境幾特別,早、晚餐更是望見就流口水,因為我都喜歡西式多過日式

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地叫自己做 Hotel, 其實我覺得似旅館多啲.
      可能我唔太鍾意食魚所以都係西式啱胃口.

      刪除