2019年10月1日 星期二

2019 上海 ~ Day 1 浦東到著與富豪會展公寓酒店

二O一九年九月六日 (晴)

好似從未試過一班人去旅行, 老公需要湊茶仔不能同行外, 今次是與奶奶姑仔娚仔一共六人浩浩蕩蕩地去玩五天.

早上八點幾飛, 由於機場實施擾民措施所以倒塔摸黑四點半已經出發, 搞掂到達登機閘口天才開始亮.


今次再坐香港航空, 原來在 trip.com 買機票比在官網買平很多, 以後又多一個途徑找機票了.







兩小時多的機程到達浦東機場, 過關不多人尚算暢順, 踏出客運大樓一剎那驚喜竟然見到有酒店職員接機.






酒店位於自由貿易試驗區內離機場不遠.




那裡沒有甚麼店舖但有些小攤檔可以買些小食.



富豪會展公寓酒店 (上海市浦東富特西).





到達前枱拿了房卡後行李已經搬上房間.





早餐的位置.




房間是一廳兩間房和兩個洗手間, 五個人除了娚仔要做廳長外, 二人一間房很寬敞.







休息一會執拾一下行李便到樓下午飯.


在中菜富豪軒預備了房吃飯, 飯後才外出走走.


都是家常便飯, 不過好好味.







還有內地品牌雪糕, 除了堂食之外還有剩餘拿回房.



2019 上海 ~ Day 1 田子坊







4 則留言:

  1. 居然係奶奶同新抱去,個仔留香港湊狗,呢個組合都算幾另類XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個仔唔係好鍾意同一班女人去架。
      我同我奶奶同姑仔都冇乜嘢,可能我個女幼稚園開始就係嫲嫲湊,佢地全部人都好錫我個女所以好多嘢費事搞僵咗,過咗咁多年反而我奶奶會同我講嘢多過佢個仔添。

      刪除
  2. 雖然有D旅遊網係會平D,但如果遇著天氣問題例如打風要更改日期的話,未必即時可以做到,而且仲會收手續費,但航空公司係唔會收又會即時做到,所以我宜家都只會直接同airline買,萬一真係有咩事就會得不償失

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁, 不過今次價錢平官網三分一, 係唔駛千二對千八既六張機票所以應該搏得過.

      刪除