2019年10月9日 星期三

2019 上海 ~ Day 1 田子坊

二O一九年九月六日 (雨) 續

吃飯後到市內遊覽, 雖然未去過上海但又沒有甚麼地點想一定要去, 都是跟隨大隊到處逛逛.

換了一架七人車六個人剛好, 不過晚飯後多了一人要屈蛇, 不過其實七人車都冇問題.


第一地點是田子坊 (泰康路打浦橋黃浦區), 是舊區保育供小店做做小生意.





不過區內錯綜複雜的電線觸目驚心.













你有你出公告, 但是強國人出國的行為一樣令人鄙視.




週圍綠樹成蔭令人舒暢.




街市都算乾淨, 不過買的水果好看不好吃.



晚上到另一地方晚飯.






今晚到萬島日式料理, 女兒見到嘩然說竟然胆敢在大陸吃魚生, 幸好我吃的是熟食.





2019 上海 ~ Day 1 浦東到著與富豪會展公寓酒店


2019 上海 ~ Day 2 香港龍鳳樓飲茶







10 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實地方好細店舖種類來來去去都差不多,附近又冇得停車酒店車司機要喺附近兜圈所以好快行完就走。

      刪除
  2. 其實上海依D大城市食嘢唔駛太擔心,我老公經常去上海出差,有次佢帶我去食日式放題,價錢唔貴食物種類多,魚生都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明白我個女佢將日本同大陸比梗係冇得比, 不過嗰次去上海都會揀出名同高級小小既地方食飯.

      刪除
    2. 有D地道小館都唔錯,去上海當然要去嘗試當地食物,日本菜都係留番去日本食最好
      80年代我第一次去上海探親,之後都有去過兩次,遲D有機會都想再去行下

      刪除
    3. 我啲親戚成日去上海亦都成日去日本, 所以佢地除咗帶第一次去上海既我食一啲地道上海菜外, 又會帶我去一啲佢地覺得好食既地方好似有一日帶咗我去飲茶添.
      如果唔係因為要湊隻狗我諗都會去密啲上海, 因為親戚喺酒店差不多有間長房所以好方便.

      刪除
  3. 我有在深圳食過刺身(當然都係D裝修比較有檔次的地方),不過已經係極限,生蠔呢類一定唔食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間日本嘢啲親戚話成日都去食所以放心, 生蠔除咗去日本食香港都唔敢食.

      刪除
  4. 一定要見人多先好叫生冷野, 安全d

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對生冷野唔係好食,但係啲親戚真係好勇。

      刪除