2019年10月24日 星期四

2019 上海 ~ Day 3 佘山天主教堂和 Las TaPas 晚飯

二O一九年九月八日 (晴)

今日星期日, 由於老公一家都是天主教徒, 而我雖然不是教徒但是我喜歡教堂, 所以她們安排今早去佘山天主教堂.

早上酒店早餐要吃飽些, 因為教堂位於山上要行一段山路, 需要一定的運動量, 而下午才會到南翔古鎮午飯.

今日七個人所以要乘上次從機場到酒店的小巴, 不過原來小巴很多路不能入, 所以車子兜了很久才到達目的地.

這間是國際學校.


到達目的地.


上海市地震分局, 上海也會有地震 ?


佘山天主教堂門口 (上海市松江區外青松公路 9142號西佘山園山頂), 入內還要行一段差不多四十五分鐘的山路才到達教堂.



幸好沿途很多大樹可以遮蔭.


天文台也在附近.




整個佘山是國家森林公園, 所以交通比較多限制.


佘山天主教堂有點俄國建築風格.


未到山頂已經見到很多信徒在這裡參拜聖父聖母聖子.







還有拜苦路.





終於到達山頂, 自問也去過很多地方的教堂, 也是第一次見到教堂內如大笪地一般喧嘩, 細路在教堂內像在遊樂場跑來跑去, 縱使見到教堂外一大堆溫馨提示.












佘山天主教堂是保護的文物.


下午去完南翔古鎮吃上海菜, 所以晚上吃西班牙料理.



餐廳很清靜沒有太多本地客.












最喜歡這個西班牙海鮮飯.



還有飯後甜品.





2019 上海 ~ Day 2 Bailian Outlet Plaza 百聯奧特萊斯廣場 和 老吉士晚飯


2019 上海 ~ Day 3 南翔古鎮




10 則留言:

  1. 😱乜仲有異教可以活在強國内

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都有啲奇怪,可能嗰個唔係梵蒂岡而係中國教會。

      刪除
    2. 我都覺有D慨嘆, 寫左幾年 blog, 所識嘅網友好似 koosan, 亞伯, man wai 甚至 mandy 小姐都好似無乜踪影

      刪除
    3. 因為好多人轉玩其他社交媒體,例如臉書,IG咁,回應係即時又可以互動,好似呢排社會咁動盪我滾面書都多咗,不過就唔似用 blog 咁詳細可以放多啲相寫多啲。

      刪除
  2. 天主教同非教徒結婚? 我以為以前果個年代係唔OK添 (我表姐係基督教姐夫係天主教都算出奇)

    有一排FB睇直播睇到訓唔著,唔敢再睇直播,睇事後新聞算數,現階段唯一可做就係買野/食野上網查下果間係黃定藍先決定幫唔幫手襯…之類

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港一直都係宗教自由,只不過在天主教堂行婚禮需要一個係教徒,而基督教就要兩個同係教徒才可以在教堂行婚禮。

      刪除
  3. 我N年前第一次去上海市區內, 咁啱有人開門, 見到有間隱敝教堂內里好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以爲而家大陸冇晒教堂添 :P

      刪除
    2. 一直都有架, 我N年前去上海已經接近20年前, 仲好大間.

      刪除
    3. 我雖然唔係教徒但係好鍾意去教堂尤其係舊建築.

      刪除