2019年10月18日 星期五

2019 上海 ~ Day 2 Bailian Outlet Plaza 百聯奧特萊斯廣場 和 老吉士晚飯

二O一九年九月七日 (晴) 續

我的親戚真的很喜歡去 Outlet, 她們去意大利探大姐, 去奧地利探甥仔都會去行 Outlet, 當然去日本一定不放過, 上次去首爾都找了一個 Outlet 仔給她們去行, 縱使成日去但一定有斬獲.

原來來到上海她們也去行 Outlet, 飲茶後的節目就是行 Outlet, 這地方環境也不錯.





Bailian Outlet Plaza 百聯奧特萊斯廣場 (青浦區滬青平公路 2888).



星期六關係很多人, 汽車甚至泊入園內, 行起來要份外小心.


名店處處, 都不明白為何還要到香港買, 香港真的平很多嗎 ?






街道也很乾淨.








愛狄達要排隊入內.









入內消磨了三小時多又是時間去晚飯.


途中見到交通意外, 幸好沒有阻延行程,



由於星期六關係就是訂座也要等候, 期間到隔壁店舖玩狗.






老吉士晚飯 (上海市徐匯區天平路 41號).




禾桿草下面的是魚.








蔥油辦麵估不到很好味.


螃蟹年糕.


蟹粉羹, 所謂利口不利福, 這餐肯定甚麼都超標, 不過也不理了.





2019 上海 ~ Day 2 香港龍鳳樓飲茶


2019 上海 ~ Day 3 佘山天主教堂和 Las TaPas 晚飯




13 則留言:

  1. 睇完呢篇先知Adidas叫愛狄達!歐洲Outlet真係平又多嘢睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,愛狄達我作咋,不過中文名又好似差不多就係唔記得 :P
      我見佢地去歐洲 Outlet 買到好似搬屋咁返黎羨慕死 😍

      刪除
    2. adidas 以前好似譯愛德脱士
      小弟84年用二舊幾買過對西德造温布頓威過下, 果時diadora比波格着過就個個買佢就唔買 adidas

      刪除
    3. 我一直都係鍾意 adidas, 以前做國泰時菲律賓同台灣買既都好平, 所以好多時會飛去買.
      阿女之前喺日本adidas 做咗一段時間所以入咗好多貨, 有排都唔會再買 :D

      刪除
    4. 亞女有無買D限量版幫補旅費 :)

      刪除
    5. 佢淨係買俾自己同我地, 已經買咗好多, 抵嘛五折咋!

      刪除
    6. 如果五折買到 adidas yeezy, 你咪好正

      刪除
    7. 仲要有啲係日本版,可惜佢只係做咗幾個月,不過做耐啲會破產。

      刪除
    8. Adidas yeezy 唔會買,太貴又唔啱我地。

      刪除
  2. 回覆
    1. 不過見到拎住大袋細袋都係同胞, 可能來自附近省府.

      刪除
  3. 回覆
    1. 不過啲店舖唔係A貨, 而且賣既絕對唔平, 見到有對我幾年前香港買既行山鞋, 而家喺嗰度賣仲貴.

      刪除