2011年4月7日 星期四

9.3 櫪木 ~ 遠離塵囂的日光



二O
O六年十一月十三日 (晴)

早上沒有選擇由淺草出發, 改為乘JR由新宿直接前往, 時間上差不多, 但不用那麼轉折, 票價就貴少許.







到達日光, 估不到天氣會那麼冷, 接近零度, 早幾天還下了雪, 身上穿的只是適宜東京天氣, 還好天氣晴朗.



在火車站附近坐巴士到日光神橋



神橋






跟著步行到東照宮, 




樹葉都開始變紅, 今次是第一次在秋天時分在日本.









這裡有聞名的眠貓和非禮勿視, 勿言, 勿聽的猴子雕刻.








然後坐巴士經著名的九十九個S彎上山, 前往有日本三大名瀑之稱的華嚴瀑布, 那處有電梯直達瀑潭.










回程趁等巴士的時間吃拉麵, 期間見一隻猴子衝入店舖, 拿起食物就走, 店員要阻止也來不及, 估不到那裡猴子肆無忌憚的程度與我們馬騮山不遑多讓.




9.2 東京~ 漫遊淺草雷門


9.4 富士之行 ( 4 ) ~ 西湖、風穴、冰穴









11 則留言:

  1. 日光只係玩左1日咁少?? 神橋行去東照宮要幾耐?
    [版主回覆09/06/2012 21:15:33]日光其實係第二次去, 上次N年前住咗一晚, 不過唔記得去過d咩地方 神橋行去東照宮好似唔駛好耐, 無你上次喺四國行得咁"金"

    回覆刪除
  2. "早上沒有選擇由淺草出發, 改為乘JR由新宿直接前往, 時間上差不多, 但不用那麼轉折, 票價就貴少許."

    通常我去日光,會先到淺草酒店住一晚先。如果係星期日,淺草附近酒店好多半價!
    [コーさん回覆06/04/2013 23:10:42]我以前都係,不過宜家慣哂,只要有架車就得。
    [版主回覆06/04/2013 21:56:33]我好怕搬酒店, 通常可能既話住開一間就算.

    回覆刪除
  3. 除左神橋就乜都睇唔到 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 谷哥整蠱所有鴉烏搬過黎既相都隱晒形 -_-! 聽日現返形俾你睇 ^^

      刪除
    2. 呢次我有去日光 ^^

      刪除
    3. 揸車?揸車掟嗰 99個 S彎超爽 😘

      刪除
    4. 我喺淺草坐東武, 差唔多五千円包埋去中禪寺湖巴士任坐四天果種 pass, 買 pass 時, 賣飛姐姐提一提先去中禪寺湖後再去東照宮附近行, 因為中褌寺湖只有一架巴士上山, 睇景就一陣, 等巴士就有排等
      日光很舒服, 比東京真係涷左五,六度, 不過有様唔好, 乜都貴, 坐巴士, 停車場, 入館參觀乜都貴過人
      華嚴瀑布超涼, 果日午後至到背光影得唔好

      刪除
    5. 日光去過兩次,第一次係 N年前除夕,冇錢要住青年旅舍,嗰晚冇人住一個人瞓晒間女仔大房,暖氣唔夠又凍又驚認真難忘 😂
      一日坐車來回日光真係好趕,呢次去又係等車等到懵,所以如果諗住再去的話一定會揸車同埋住一晚。

      刪除
  4. 到東照宮差不多四點, 現在果隻白馬應該係叧一隻, 不過見唔到, 眠貓又無乜留意, 有D地方又翻新中

    回覆刪除
    回覆
    1. 白馬係乜名堂已經唔記得咗,眠貓喺東照宮好出名,見到啲人頭岳岳咁望就知道因為唔係咁顯眼。

      刪除