2011年6月12日 星期日

1.1 闊別廿年的東京 ~ 池袋 と 東京鐵塔

一九九八年七月十七日 (晴)

再次踏足闊別了差不多二十年的日本, 一切應該很新鮮.

在計劃去旅行的時候, 因為女兒只有七歲, 要找一處又安全, 又好玩的地方, 非日本莫屬, 但是太久沒有去, 很多地方已經沒有印象, 所以今次只選擇去東京, 京都, 和第一次一定要去看的富士山, 箱根等, 還有從未去過的廣島.

因為剛好搬了機場到赤臘角, 從媒體上得知機場非常混亂, 因為是九時許的早機關係, 和航空公司吩咐要早點到達 Check in, 五時許便起程往機場, 而行李全部手提, 不用寄艙, 務求不會有任何差池.

機場商店還沒開始營業, 小小的喼仔便是女兒的隨身行李.


第一次是坐西北航空, 然後跟著每次都坐 ANA或 JAL, 連國泰都少坐.


第一次坐飛機旅行, 心情很興奮.


帶同心愛的 もちち一起旅行.


因為真是太久沒有去日本的關係, 一切都顯得陌生, 丈夫又從未來過, 連從成田機場出市區都要重新摸索, 最終到酒店安頓好再出去吃飯時已經八時許, 因為只在飛機上吃過飛機餐後再沒有進食, 於是女兒自己吃了一個蛋包飯, 可能太餓和吃得太急的關係消化不來, 加上水土不服, 到達那晚上嘔吐大作, 還有少許發燒, 原本翌日要前往京都唯有取消, 還好一直訂不到京都的酒店, 就在東京留一天, 待她休息後再四處遊覽.

七月十八日 (晴)

池袋豐田館剛好有歌斯拉宣傳.



豐田館展覽的新車, 以後每次都會來逛一逛.






跟著前往鐵塔.


從鐵塔眺望彩虹橋.


遇到小雲和 IQ博士.




1.2 廣島 ~ 首度踏足











14 則留言:

  1. 我又回來看看你了…… 有機會來我家逛逛喔

    有一天,有一對警察去當獵人。他看見獵物......拿起槍,便說:不准動!我是警察。 夏令營 隆鼻 隆乳 商務洽公 商務洽公 海福刀 攝護腺雷射治療 咖啡創業 女性創業 街頭籃球 眼袋整形 日本訂房 水刀抽脂 雙眼皮 植睫毛 外勞 外勞仲介 新莊工業地 台中特色美食 台中美食 台中餐廳

    回覆刪除
  2. "再次踏足闊別了差不多二十年的日本, 一切應該很新鮮."

    せんぱい、你好似講緊第一次去日本係數1978年?
    [版主回覆05/21/2013 14:13:49]せんぱい唔敢當.
    係呀, 我第一次去日本係1978年, 因為當時喺 Airline 做, 有機會四圍去, 當然唔會放過.嗰時連北海道都去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 回看變黃舊日照片總有些回味...大小姐原來1978已坐飛機, 當年的我只能望著電視 PAN AM 廣告及歌曲幻想一下坐飛機的感覺, 歌詞開頭是: 一飛沖天景色美, 海闊天空新天地................ :)

      刪除
    2. 1978年好似MTR剛剛開⋯⋯@@

      刪除
  3. 地鐵係1979年開觀塘至石硤尾, 我大哥買左兩套首日票跟埋有本紀念冊, 第一日我有坐㗎, 不過宜家得番我撘過果張首日票... Koosan 睇黎你都未出世 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個第一次撘MTR,係石硤尾去觀塘探伯父,當時荃灣線未開。
      記得要撘好耐巴士由荃灣去石硤尾站⋯⋯仲記得石硤尾站前好似有條長命斜,要到我之後揸車要揾返回憶。

      刪除
    2. 果個長命斜石硤尾站喺唔喺窩仔街A出口

      刪除
    3. 如果睇google map,我估係C出口,偉智街,得果度有機會有巴士總站。

      刪除
    4. 嘩!t 先生好得閒咩?睇番咸豐年既野,唔駛執行李咩?

      刪除
    5. 石硤尾站曾經好熟,因為喺地鉄做過,不過好少出地面。

      刪除
    6. 嘻嘻, 大小姐, 唔知點解每次去旅行前好似唔多想去咁, 今日睇埋天氣預報後更甚.
      以前我都係坐地窿一蚊去白田, 經石硤尾落車, 然後行落斜路, 出口旁條馬路邊係山岥, 落到南昌街, 㑹經過南昌戲院

      刪除
    7. 早講吖!唔想去我代你去嘛,睇夭氣預報唔好天咩?貴人出門招風雨,我都做咗貴人好多次 :P
      石硤尾站外面好少出,通常都係地龍來地龍去 :D

      刪除
  4. 小公主似足大小姐個餅印 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我個女由細俾人叫靚女叫到大,似阿媽嘛 :P

      刪除