2018年6月13日 星期三

25.7 松本 ~ 天朗氣清的松本城


二O一八年三月二十六日 (晴) 續

離開安曇野之後到松本, 今次選擇在松本住一晚是因為上次到松本 (煙雨濛濛的松本市) 下大雨, 照片出來效果不理想總是耿耿於懷, 不知怎的很多時參觀這些城都是下雨, 希望今次會有晴天.

2011年11月, 灰濛濛的松本城幸有鳥兒襯托不那麼單調, 今次想再等但最終鳥兒沒有出現, ⌈世事豈能盡如人意, 得些好意需回手⌋.


松本城.




連峰襯托下的松本城.










藍天下的松本城很美, 能夠見到已經如願以償.










今次沒下雨可以上天守閣走走, 入場時候已經四時多, 陽光沒有先前燦爛.










在松本城公園內有人放兔子, 第一次見到兔子繫上頸繩.






晚上到松本站附近吃晚餐.






ホテルマツモトよろづや (Hotel Matsumoto Yorozuya)









25.6 安曇野 ~ 大王わさび農場


25.8 中山道十一宿 ~ 奈良井宿




8 則留言:

  1. 啲兔仔好可愛呀 ! 喺香港比較少見「放兔」,係以前見啲兔友有帶兔兔出街玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過有人帶兔仔出街,不過通常係抱,用頸帶好似放狗咁樣係第一次見。

      刪除
  2. 我在東京銀座的步行者天國見過有人放貓XD
    松本城好似係咪真正歷史城池之一? (我對果D成座天守閣塌左再重建果D無興趣XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 拉住貓貓行我都見過,總覺得兔仔用頸帶縛住幾奇怪。
      我就冇乜點介意個城係咪重建,因為去之前都唔會搵個城既資料,入到去更加冇興趣睇個城既歷史,有時連天守閣都唔一定上,主要係外觀吸唔吸引。

      刪除
  3. 我最鍾意松本城,人唔算多,倒影又靚。哎吔,唔夜晚去多轉,着咗燈都好靚㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都有諗過夜晚去,不過食飯食夜咗又唔知平日夜晚會唔會唔開燈,其實一個字「懶」:P

      刪除
  4. 我上次去長野,唯一有藍天既相就係松本城

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次去長野真係要感恩天天天晴!

      刪除