2011年9月15日 星期四

日文

在2001年開始, 因為公司有同事到工聯會學日文, 覺得其實自己也常常去日本, 不如也讀讀, 以為讀完後也可以講得兩嘴, 怎知就掉進無底深潭.

在工聯會讀了四個課程(三個月一個課程), 已經到了它的頂端, 再沒有課程銜接, 花了一年時間, 但只是很皮毛, 無意中知道HKU SPACE 有日文課程, 讀完四年就有証書, 於是展開漫長的日文學習生涯. (原本初時是四年便有証書, 怎知後來五年有文憑, 六年有高級文憑, 至第六年肥佬為止, 前後讀了七年).

最初是在一片不看好的情況下讀的, 因為平日放工回家還要煮飯, 又有一個小朋友, 晚上沒有自己時間, 只是在早上回公司未開始工作時溫習和利用週六,日做功課, 但是叫人氣餒的是被老公和女兒取笑為何要辛苦去讀, 而又用不著.

直至女兒長大, 她開始接觸日本文化, 開始聽日本的流行音樂, 開始要我幫她翻譯歌詞和將歌詞注音, 原來我讀的東西對她是有好處的, 現在她自己也在讀日文和日本文化, 她比我讀得還要好, 還希望到日本去讀書.

讀了那麼長時間對我來說也是考驗, 其實中途也想過放棄, (因為同班同學越來越少), 但幸好還有幾個繼續堅持下去, 在我離開後仍然讀著第七, 第八, 第九年, 在這裡祝福她們.

後記: 前些日子終於可以學以致用, 在一間日本公司做了兩個月Temp.

6 則留言:

  1. 哈哈, 跌落無底深潭, 你又講得幾貼切喎!! 你就好啦, 功成身退, 我就慘喇, 而家space加多左1年, 要5年先攞到張高級證書啊, 仲要轉埋新教科書, 最慘係教科書仲印刷中, 要出年年頭先有, 騙財, 回水
    [版主回覆09/16/2011 12:45:00]其實都唔算功成身退, 只是告一個段落, 我地果時六年攞 Advance dip. 而家五年咁咪早左一年? 我五年時才攞普通 diploma咋.

    回覆刪除
  2. 嘿 . . . 你地呢班2001後先入HKUSPACE 嘅 . . . 叫聲師兄啦  我都讀咗幾年 HKUSPACE . .  .不過唔系 日文, 系財務$$$ . . .哈哈哈  
    [版主回覆09/16/2011 11:14:00]嘩, 讀財務, 好勁喎, 原來同你都算半個同行, 我做 "餵雞" 既.

    回覆刪除
  3. 哈哈 "餵雞"  . . .我一畢業就做到依家啦 . . . 就嚟 "銀禧" 啦
    [版主回覆09/16/2011 11:55:00]唔怪得你成日都咁忙啦, 餵雞很多死線.

    回覆刪除
  4. 係5年先攞張high cert, dip要6年.....
    樓下個位"財務大臣", 2001年前入讀, 成10年前喎, 我地應該叫你"師叔", 唔係"師兄"
    [版主回覆09/16/2011 14:35:00]嘩, 咁 SPACE咪越來越搵錢, 越攤長搵銀越多.

    回覆刪除
  5. 正確啲講, 係愈來愈"扼錢" , 仲要係讀完5年都未夠料考N2, 我諗住唔理咁多, 下年年中同N2死過
    [版主回覆05/28/2012 08:31:34] 殘念.
    [路過蜻蜓回覆05/27/2012 21:30:40]哈哈哈, 延至12月, 可能會一拖再拖架, 無心機讀啊!!!
    [版主回覆05/26/2012 17:58:06]睇番呢篇抽後腳, 你話要同N2死過, 咁六月會唔會考?

    回覆刪除
  6. 我好想去學日文 .. 但見到你地咁講,喈系要讀好耐囖?至少要5年?如果系就好嚇人啦....
    [版主回覆05/26/2012 18:04:43]謝謝到來.學日文如果喺其他地方, 例如日本文化協會, 日經之類那些地方讀, 可能一星期返三堂, 時間就會縮短, 但會比較讀得辛苦.

    回覆刪除