2011年9月24日 星期六

升級 ed

終於升咗級喇, 雖然可以用左Cha Cha 張大相, 但係用唔到 Ball Ball 張打 tie 靚相做個人照片, 最麻煩是唔見左兩篇Post 和兩個回應,回應就係咁先無得搵,至於post, 就算知道是那兩篇都寫唔番當時既 mood., 同時唔知點解本來每張相是隔開的, 現在一張黏一張, 很不美觀.

4 則留言:

  1. ? - 有嘢唔見咗 . . . ?
    [版主回覆09/24/2011 12:38:28]係呀, 唔見左兩篇 post 同兩個回應.

    回覆刪除
  2. 個人照片 . . . 點解唔得 ?
    [版主回覆09/24/2011 12:38:33]我都唔知, 喺blog度整到, 但離開再入番去就唔目左, 好似 save唔到咁.

    回覆刪除
  3. 張打 tie 靚相 - . . . 喺個人 檔案 OK 喎, 剩系POST 頁面唔見. . .
    [小肥回覆09/24/2011 13:45:15]哈哈, 系囉, 我今日都改到張新相.. . .
    [版主回覆09/24/2011 13:37:35]謝謝, 但都係唔得, 其實我在 Yahoo有其他一個blog都可以改到, 但係喺呢度就唔得, 都唔知點解.
    [小肥回覆09/24/2011 12:51:12]有兩舍方法都改到. 1.- CLICK 頁頂"自己BLOG", CLICK "POST" 見到 個大感嘆號令相片位置" CLICK一下 . . .會跳出你 UPLOAD 咗嘅相清單, 唔好理, CLICK "加入相片" 再跟住做一次 . . . .
    [版主回覆09/24/2011 12:38:38]個人檔案即是邊度,我都好似改唔到?

    回覆刪除
  4. 嘩, 快我一步....恭喜你新居入伙, Cha Cha張大張好靚啊!!
    [版主回覆09/26/2011 10:58:42]係呀, 搞左好耐, 點知搞搞o下就得左, 真係你估我唔倒.
    [小肥回覆09/26/2011 10:34:31]升過嚟"火"星啦. . . 大家d火會旺d架. 張打tie相出到啦
    [路過蜻蜓回覆09/25/2011 22:24:18]應該聽日掛....你要揾番未升級嗰啲, 要之前save做我的最愛先,就會容易揾得番!! 如果唔見啲blog, 或者我自己都唔會記得, 哈哈哈!!
    [版主回覆09/25/2011 11:22:17]你幾時新居入伙呀? 我發覺而家比較難找未升級的朋友, 不過要小心升級會唔見咁d 野架.

    回覆刪除