2012年1月13日 星期五

14.12 松本 ~ 煙雨濛濛的松本市


二O一一年十一月十一日 (雨)

下雨了, 終止了那麼多天的晴天, 來到中部遊的最後一天, 今天會回名古屋還車, 跟著明天便返東京, 亦意味著是這個旅程的尾聲.

今次的旅程當中, 每間酒店都能夠安排車子停在酒店的停車場內而不需要停在老遠的地方, 而松本這間 Super Hotel 更預留了指定車位.


スーパーホテル 松本駅前 (Superhotel Matsumoto Eki Mae)


松本站.




雨一直下不停, 先到遠一點的舊司祭館和舊開智學校, 盼望遲些可能會停雨或者小一點, 到時在松本城會好一點.

舊司祭館




舊開智學校.




松本城, 來松本就是為了松本城, 但是因為下雨, 連天守閣都沒去, 因為望出去也是灰濛濛的一片.



只是繞著松本城行.











松本市時計博物館.





著名的繩手通, 因為天雨的緣故遊人稀少.



原本很多地方可以步行前往, 但由於下雨的緣故, 每次都揸車前往, 又要找附近停車場, 就如一街之隔的時計博物館也如是, 浪費時間.





繩手通內的四柱神社.







繩手通沒甚麼店舖好逛, 所以決定離開返名古屋, 因為還希望到一到豐田博物館, 預計也要兩個多小時車程, 因此也不再逗留.





14.11 輕井澤 (午後)






5 則留言:

  1. 之前也聽說過四柱神社的紅葉很漂亮,看見你的相片後,果然好吸引,可惜我們突然更改行程,到松本只是路過性質,只到松本駅旁吃個晚餐便走了 …… >.<
    [版主回覆01/14/2012 11:34:54]其實我覺得在松本逗留半天也都夠了, 因為景點很集中, 今次去唔到下次去過.

    回覆刪除
  2. 旅途中, 下雨真係有D麻煩. 會影響心情同旅程. 好彩見您D相, 唔係咁大雨都好D.
    [版主回覆01/15/2012 11:06:08]d 雨唔係好大, 但好密, 雖然有遮, 但仍然濕晒, 好彩影相出來唔係太差.

    回覆刪除
  3. 到左行程尾聲, 又係時候plan下個行程喇.....哈哈!!
    [版主回覆01/15/2012 11:09:00]哈哈, 下次諗吓啦, 啱啱轉咗份工, 要做六個月:(

    回覆刪除
  4. 午安好...\(⌒o⌒)/❤*”˜˜”*°•.¸☆ ★
    [版主回覆01/20/2012 16:57:08]你好, 謝謝探訪.

    回覆刪除
  5. 黑色bB , 好有型既呢 . 松本城 ~ 勁 ! 落雨真係幾冇癮 . >_< !!
    [版主回覆01/26/2012 09:28:07]bB係幾好架, 個內籠裝行李好方便, 而且1,500cc算夠力.

    回覆刪除