2012年1月28日 星期六

14.14 中部國際空港


二O一一年十一月十二日 (晴)

今日下午機返東京, 因為名古屋已經沒有其他地方想去, 乾脆吃罷早餐便出機場, 因為看介紹這個中部空港有很多地方可行, 加上可以近距離看飛機升降, 所以辦理完登機手續後見尚有很多時間, 便到展望台看飛機, 因為自從啟德機場搬遷後要這樣看飛機已經不是一件容易事.


這裡是國內線班機, 另一邊是國際線, 但國際線航班不多.
 







起飛




著陸








登機


飛回東京途中竟然見到富士山.









 

14.13 豐田博物館, 名古屋






6 則留言:

  1. YEAH . . .恭喜發財!!! 一嚟就見到富士山 . .正 ^O^
    [版主回覆01/28/2012 21:03:39]恭喜發財!!! 龍年行大運!!!!

    回覆刪除
  2. 富士山仲高過o的雲,好勁呢 ! 果然係日本既神山呀 ~
    [版主回覆01/29/2012 15:56:55]我都係第一次喺飛機見到富士山, 平日去到山腳都未必見到.

    回覆刪除
  3. 天氣好, 見到富士山, 真係好開心. 請問您呢程內陸機係咪坐右邊?
    [版主回覆01/29/2012 16:02:35]應該係左邊, A,B位..

    回覆刪除
  4. 我都係勁喜歡在機場睇住D飛機升升降架。今日係人日,祝你生日快樂。
    [版主回覆01/29/2012 16:05:57]我都祝你人日快樂, 日日開心, 見到飛機, 就算唔係自己搭都開心, 自己搭仲開心.

    回覆刪除
  5. 我之前香港飛東京都見到富士山啊, 不過你個有積雪靚啲!!
    [版主回覆01/31/2012 22:04:38]似唔似海市蜃樓, 無情情喺雲度見到, 反而神心去到就見唔到, 真係你估佢唔到.

    回覆刪除
  6. Yeah ~ 呢度真係幾好景喎 , 次次都隔住塊玻璃黎影 , 勁冇癮呀 !
    [版主回覆02/02/2012 12:47:01]呢個機場係旅遊書介紹睇飛機好正.

    回覆刪除