2012年2月5日 星期日

14.15 東京 ~ 中野

二O一一年十一月十二日 (晴)

飛機抵達成田已經黃昏, 在上野酒店check in 後便前往中野, 每次到東京一定會到中野, 初時是買公仔呀, figure 呀, 後來便是找中古CD和 DVD, 還有過期雜誌和海報等, 總之對我們來說這裡是一個寶藏.


不記得在那時開始, 每次都會去這間小店舖吃天婦羅, 他的味道並不是特別好味, 而是吃開有感情, 總要去探望一下, 但是可惜2010年6月和12月兩次去都沒有開, 所以今次抵步後第一時間去一去.

現在的樣子.


這是2006年時的門面, 似乎沒有太大改變.


2011年



2006年裡面的佈置, 現在也沒大改變.



本來店子每次都是只有公公和婆婆.


但今次見不到婆婆.


食物也沒有太大差別, 這是今次. 只是有些縮水.



2006年.







14.14 中部國際空港






14 則留言:

  1. 情意結, 我都會有這樣做. 有時有D店舖, 食物唔係話好味到必去. 但係唔知點解, 去到個度, 就會想去行一行. 而我到過中野2次, 都是為了睇睇FIGURE.
    [版主回覆02/05/2012 20:36:16]不過而家中野d FIGURE 越來越貴, 仲好多炒價, 我而家去都係買舊雜誌,CD同DVD.

    回覆刪除
  2. 睇黎每個人都有一間必到店舖 , 我去 "東京" 都必定去 "秋葉原" 某拉麵店 , 唔去過好似周身唔聚財 , 不過唔知幾時會去 "東京" 咯 . =_= !!
    [man wai回覆02/05/2012 20:52:07]去完 "北海道" 都散晒 , 相信都冇 Heart 再轉去 "秋葉原" 咯 .
    [版主回覆02/05/2012 20:32:36]你去北海道經東京返香港咪可以去秋葉原囉.

    回覆刪除
  3. 睇到06年張天婦羅, 的確大縮水喎!! 我又無特別邊間食開有感情, 可能我去到日本掛住影相同睇風景, 好多時無時間食野, 食親都係是是但但, 哈哈!!
    [版主回覆02/06/2012 13:05:08]價錢差不多, 無點貴,將貨就價嘛.

    回覆刪除
  4. 好有家庭feel的店舖。
    [版主回覆02/06/2012 13:09:34]所以應該唔會搬, 但係見生意就唔係咁好, 有d担心婆婆唔見到, 又唔夠膽問.

    回覆刪除
  5. 家庭式經營的小店特別有親切感的,就好像民宿
    [版主回覆02/06/2012 13:10:59]係呀, 公公婆婆都好親切.

    回覆刪除
  6. 咁價錢有沒有變呀?如果冇變,只好縮小^^其實好多時,感情好重要的!
    [版主回覆02/07/2012 12:50:34]價錢咁多年都無咩變, 變的是我地既匯率, 講真日本仔都好少加價, d 價錢維持幾年.

    回覆刪除
  7. 日本真係一個好美的地方,再過數天就係温馨又甜蜜的情人節,在此祝你情人節快樂,幸福綿綿,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆02/10/2012 08:34:11]我都祝你情人節快樂. 好的, 有空一定去.

    回覆刪除
  8. 中野都我都好鐘意去咖~~去到有個商場入面有一間好大間買海報既店到野海報尼~~
    [版主回覆02/12/2012 11:47:58]我就係好鍾意去嗰間舖度買雜誌, 相和精品, 如果唔係d海報太大張難拎, 差d 連海報都買返來.

    回覆刪除
  9. Happy Valentine's Day !
    [版主回覆02/13/2012 20:33:32]情人節快樂!!!!

    回覆刪除
  10. 情人節快樂 !
    一次旅行,一次感動 !
    您好 ! 我是台灣的Kevin , 希望有機會邀請您到台灣旅遊 , 我將會為您做最好的行程規劃與服務 ;打擾之處請見諒 !
    雅虎香港 : http://blog.yahoo.com/Kevin-Taiwantraveler
    [kevin回覆02/14/2012 21:49:27]謝謝您的回覆~♥♥H APPY.* VALENTINES.* DAY ♥♥ ,歡迎有空到台灣來玩!
    [版主回覆02/14/2012 19:14:04]情人節快樂!! 多謝到訪, 台灣我也去了很多次, 最近是去年五月,有機會一定找你, 謝謝.

    回覆刪除
  11. Nerissa, 我係阿Ben:-)無見你一個月就去左咁多地方真係好利害;-)
    [版主回覆02/14/2012 19:10:08]Hello, Ben, 你好, 其實都係上次去嗰d 而家仲寫緊, 你呢, 幾時去呀?

    回覆刪除
  12. 我計劃緊三月底去九州六日,好難plan:-(,遲D send 個行程你幫下眼啦:-)
    [版主回覆02/15/2012 13:08:39]正呀, 去睇櫻花, 好, 遲d 俾個行程我望吓, 雖然九州我都係去過好少地方, 俾唔到咩意見, 不過俾我"恨"吓都好.仲有你可以參考其他朋友既blog, 好似最下面"路過蜻蜓" 佢啱啱去完.

    回覆刪除
  13. 呢間我都食過呀!店仔細細,但好家庭feel!中野真係寶藏,唔買齋睇都好過癮,最鍾意睇玩具,好多絕版嘢!要買嘅話分分鐘會破產!
    [版主回覆02/26/2012 12:58:40]呢間舖係好多年前去中野時偶然食到, 就是有家庭feel, 那個婆婆好親切, 所以每次去中野一定會去食, d 玩具有心機搵既話都會揾到又平又靚既好野, 所以每次去都會留好耐.

    回覆刪除
  14. 近年中野多咗人去搵玩具、精品,好多時都無好嘢,有都好貴~~~
    [版主回覆03/17/2012 14:03:30]因為中野嗰度d公仔好多時都係限量或者絕版, 所以好貴.

    回覆刪除