2012年2月18日 星期六

14.16 東京 ~ 上野、淺草、池袋、下北澤、新宿


二O一一年十一月十三日 (晴)

一直以來, 在東京住宿總離不開新宿池袋, 是典型香港人的選擇, 因為今次往機場不會選擇坐機場巴士而直接坐京成電鉄的關係, 住在上野會比較方便.

上野 Super Hotel, 距離上野入谷口還要行一段路, 是旺中帶靜.




JR上野站






隔著隅田川看天空樹, 由於早上大背光的緣故, 彷彿有一層霞氣.






隅田川.







很多人坐的船, 好像是去台場, 而這船令我想起動畫"東京地震8.0".


吾妻橋.



地下鉄銀座線.




很多人都熟悉的 JR山手線.




京浜東北線.


始終都要到池袋, 因為要看火車模型, 要買雜誌和狗仔用品.

池袋西口.


池袋東口.



小田急線.



然後下北澤, 喜歡逛這裡的雜貨店, 以前有賣二手雜誌和 visual rock 的CD舖, 還有一間專賣SONY產品的小店, 但總比外面的連鎖電器店平, 不知甚麼原因全都結業, 認識下北是因為小彩那套下北Sunday, 不過總忘記在本多劇場拍照.


返回新宿東口地下街, 到水草舖買書順便看看日本專業的水草缸展示.



晚飯在這間連鎖店吃牛舌, 雖然是連鎖店, 但味道不錯.





在新宿西口, 竟然見到 Bosco.














7 則留言:

  1. 哈哈. . .鬼整你. . . 對住SKY TREE 都亂諗嘢 . . . @_@ btw, 我09年喺淺草呢個隅田川影櫻花 . . . 超正!!!
    [版主回覆02/22/2012 12:48:36]今次行程太忙, 秋葉原喺隔離都無去到 :(
    [man wai回覆02/21/2012 23:54:47]住上野 ? 好丫 ~ 睇住 "秋葉原" , 正 !
    [小肥回覆02/18/2012 22:39:30]哈哈, 我喺隅田川影煙花兩年啦. 櫻花就一次. . . . ^ ^ 今年. . . 嘿 . . .
    [版主回覆02/18/2012 21:32:34]唔諗, 唔諗, 咩你唔係喺隅田川影煙花咩??

    回覆刪除
  2. 雖然都係一些熟悉地方. 但係到東京, 都係我必到地方. 同埋好想坐一次宇宙船. 相信SKY TREE今年5月OPEN後, 又成為另一景點.
    [版主回覆02/22/2012 12:46:29]去咗咁多次, 原來很多地方都無影過, 今次帶埋相機出去行, 影番一d 熟悉既地方.

    回覆刪除
  3. 我次次停東京都係住上野喎!!
    [版主回覆02/22/2012 12:42:46]大大話話去咗東京咁多次, 上野都係第一次住, 不過以後都可能會繼續, 因為出機場好方便.

    回覆刪除
  4. 上野入谷口super hotel住過,間酒店同啲房都好細!不過地點好,又便宜,都係個唔錯嘅選擇!Sky Tree好靚,可能週邊無高樓大廈,顯得佢好勁!
    [版主回覆02/26/2012 13:23:17]上野入谷口呢間super hotel 真係好方便, 走嗰日朝早將d行李放晒喺京成上野站locker, 行完返去直接出機場就得, 唔駛再轉車咁麻煩.Sky Tree五月開放, 你會唔會去睇呀?

    回覆刪除
  5. 新宿有牛舌食架 ? 要去食下先得 ! 未去到仙台食牛舌,去住呢間頂下癮先都好 ……
    [版主回覆02/26/2012 21:23:10]呢間牛舌係連鎖店, 好多地方都有, 新宿池袋就有幾間, 其他城市都好似見過有, 味道都唔錯, 最緊要係唔貴,下次去日本認住個招牌就得.

    回覆刪除
  6. 我以前住新宿,依家住池袋,今次搭京成電鉄出去,都好方便好快到。影左sky tree,好大個呀!
    [版主回覆02/28/2012 20:56:12]同你一樣, 以前都係住新宿, 但係自從住咗Super Hotel 之後就住池袋, 其實兩處都一樣方便, 你會唔會去睇Sky Tree 開幕?

    回覆刪除
  7. 我訂左4月頭package去東京睇櫻花呀!咁係隅田公園應該會見到!
    [版主回覆02/28/2012 21:46:51]好開心呀, 又去日本, 四月好似好多人會去日本, 依度識既已經有幾個, 玩得開心d, 而家d円跌緊, 又可以買多d.

    回覆刪除