2012年3月4日 星期日

14.18 東京 ~ 上野

二O一一年十一月十五日 (晴)

今日是在日本最後一日, 十二日眨眼便過去, 早上將行李放在京成上野站的 locker, 方便直接出機場, 然後再到池袋逛.




京成上野站.



中午回上野逛, 原來札幌的味之時計台上野有分店.




接著前往機場, 今次搭國泰, 以前多數坐 JAL 或 ANA, 從來沒有因為 overload 而要付費或開喼拿起物品, 今次竟然因為 over 1kg 而開喼拿起兩包冬菇, 非常無奈.




總結今次行程, 最興奮就是在惡劣的天氣到見到放晴的室堂, 失望是去了兩次的高山和白川鄉依然下雨, 新潟如果無甚麼特別, 應該不會再去, 至於長野雖然短期內再去的機會不大, 但總會再去一次, 因為還有很多地方值得去的.

展望, 如果沒有甚麼特別問題, 希望能夠在十月左右去北海道, 行程會是旭川, 層雲峽, 十勝帶廣等地方. 或者推遲至明年春天到九州去, 不過十劃都未有一撇, 現在都是看著朋友的 blog雲遊一會.





14.17 上野, 吉祥寺, 原宿, 新宿 (東京)



10 則留言:

  1. 恭喜晒, 完成十二日既遊記
    [版主回覆03/06/2012 12:52:56]有雪既北海道去過唔想再去, 因為好辛苦, 同埋唔想揸雪地車, 所以都係秋天去好.
    [路過蜻蜓回覆03/06/2012 08:54:24]旭川同層雲峽我N年前去過, 因為冬天去, 鋪晒雪, 所以行唔到幾多!!
    [版主回覆03/05/2012 21:39:34]旭川, 層雲峽04年已經想去, 不過嗰時唔可以去太長, 一直pend到而家, 上次都係立山同層雲峽揀, 結果立山贏咗.
    [ck 鼠回覆03/05/2012 19:49:43]你呢個北海道既道東道北 plan 我都好想去架 !! 不過 10 月冇假,其他月份就向另一半「努力洗腦中」…… 但可能去台灣既多 ……
    [版主回覆03/05/2012 12:58:09]好呀, 同蜻蜓一齊旅行可以影多d相, 川廿口夫,如果知道你去名古屋, 一定搭你幫我買矢場豬扒d免治豬肉, 用黎撈麵食好好味.
    [路過蜻蜓回覆03/05/2012 08:42:50]Yeah!! Nerissa帶隊
    [川廿口夫回覆03/05/2012 00:04:24]我都想報名,上高地, 睇馬騮浸溫泉. 都係我想睇嘅行程之一. 去旅行, 去幾多日都覺得唔夠喉咁. 我啱啱去咗名古屋幾日, 係突然間去, 都無乜點PLAN. 所以仲有好多地方想去. 而我今次行李都超重. 可能係淡季, 就無咁嚴.
    [版主回覆03/04/2012 22:03:28]好呀, 一齊去北海道, 其實長野最想去既地方就係你去過既白馬, 上高地同埋今次plan咗去但無去到既馬騮浸溫泉.

    回覆刪除
  2. 十二日眨眼便過去,去日本幾時都唔夠!下過行程,講下講下就到架啦!
    [版主回覆03/05/2012 13:01:16]無論去幾多日都係好快過咗, 尤其是由名古屋返東京後, 感覺假期已經完了.

    回覆刪除
  3. 上野既味之時計台水準可以嗎 ? 我同你一樣,計劃一大籮,但「十劃都未有一撇, 現在都是看著朋友的 blog 雲遊一會」
    [版主回覆03/06/2012 19:27:09]唔係呀, 而家d工就算清晒d野至放假, 返黎又係一座山
    [ck 鼠回覆03/06/2012 14:13:04]「有咁耐風流, 有咁耐折墮」~ 笑死我
    [版主回覆03/06/2012 12:57:03]依d就叫做有咁耐風流, 有咁耐折墮
    [路過蜻蜓回覆03/06/2012 08:52:57]到番到嚟公司見到枱面咁多野留番你做, 都係一種享受...
    [川廿口夫回覆03/05/2012 22:22:42]同意! 籌備過程係一種享受. 而出發玩, 又係另一種享受. 到番嚟回味都係一種享受.
    [ck 鼠回覆03/05/2012 21:14:39]係架,我時常都話籌備過程係一種享受,因為有所期待,反而到差唔多出發時,雖然都好開心,但總會有o的患得患失,會有「咁快就出發喇,但即是代表好快就玩完返黎啦 ! 」既感覺 …… 我都係咁話,一返到市區,感覺假期已經完了
    [版主回覆03/05/2012 20:55:38]水準都係一般, 可能喺日本食得太多拉麵, 覺得度度都差唔多. 其實有時由計劃開始, 去搵料到落實至等待出發都好enjoy, 以前因為要peak season至可以去, 由book機票開始往往要大半年, 但期間有盼望的生活好充實.

    回覆刪除
  4. 釧路都可以考慮吓架,N年前去過印象難忘!
    [版主回覆03/06/2012 13:02:09]上次去釧路諗住睇丹頂鶴, 結果連毛都見唔到一條.

    回覆刪除
  5. 估唔到 "味之時計台" 連 "東京" 都有分店 , 利害 ! 有機會真係想再試佢既 "牛油帶子拉麵" , 諗起都正 !
    [版主回覆03/07/2012 19:53:03]佢既 "牛油帶子拉麵" 好在6算既時候食過, 1,500円而家真係唔捨得食.

    回覆刪除
  6. ,週日有個愉快的假期阿老友記,天氣仍寒冷,外出記得添衣....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆03/11/2012 11:50:15]謝謝, OK無問題.

    回覆刪除
  7. 下一站......
    [版主回覆03/21/2012 19:18:13]下一站本來希望十月趁未落雪去北海道, 不過而家要十二月至得, 但係嗰時會落雪, 所以仲諗緊

    回覆刪除
  8. Son Cheung 正 義2012年4月10日 下午1:28


    [版主回覆04/10/2012 19:43:40]Hello

    回覆刪除
  9. 好正呀﹗
    [版主回覆04/19/2012 19:20:22]謝謝

    回覆刪除
  10. 我諗家事都係過嚟講會好d
    唉!算喇!你個女有咁大,我估你結咗婚都有唔短日子,我同你應該都唔差好多,以前我脾氣有時都幾差,宜家年紀大咗都開始化,老公要改就一早改咗,唔改嘅都未必會改,阿仔响小五開始已經唔鬧得,所以我都費事激氣,宜家佢哋唔係太過份我都費事岀聲。
    [版主回覆05/03/2012 13:04:32]唉! 我個女細個嗰時都鍾意扭計, 一唔開心就黑面, 我老公就成日話帶你出來旅行無非想開開心心, 佢一鬧個女就喊, 好似嗰次喺河口湖展望台話要去富士急玩, 你都知無可能啦, 咪又俾人"丙", 嗰次喺居酒屋就話要飲酒, 佢18歲都未到點飲得, 又係黑面俾人丙, 總之我夾喺中間就好無奈, 我都唔想嘈, 但係忍唔住

    回覆刪除