2012年12月13日 星期四

15.6 道東 ~ 釧路, 厚岸

二O一二年十月十七日 ~ 第四天 (陰)

在釧路留多一晚是因為上次連丹頂鶴條毛都看不到, 所以今次決定去多一趟, 到達後令我懷疑上次是否落錯車或根本去錯地方, 完全與上次不同.

釧路市丹頂鶴自然公園.





終於見到丹頂鶴, 而且除了園內的鶴, 在參觀途中突然聽到天空有鶴大叫, 園內的鶴也隨即和應, 天上有兩隻野生丹頂鶴在飛翔, 飛行速度之快連快門也捕捉不到, 而地上的丹頂鶴仿似告知不要下來, 盡快離開, 因為一進來後便無法繼續在廣闊的天空飛翔.

拍翼也不能飛翔, 因為已經被剪了翅膀.




生活無憂, 有自己的園子, 兩餐有人餵飼.









有些還給你找個伴.



離開繼續前往上次沒到的濕原展望台.




停留一會沒有特別地方可行, 於是趁早前往厚岸, 為的是嚐嚐現在當造的蠔.





道の駅厚岸グルメベーク.



自選海鮮, 還有其他串燒.













其實食罷海鮮又要趕往和商市場吃女兒一定要再吃的勝手丼, 前後只相差了兩個小時, 根本也吃不下, 連續兩天都吃得很豐富, 不過今天之後的兩天差點連飯也沒得吃, 這是不是"有咁耐風流, 有咁耐折墮"




不知是否即將收檔關係, 連三文魚也特別多.



22 則留言:


  1. [版主回覆12/14/2012 14:46:27]咁我上次都唔知去咗邊度?
    係你唔食蠔定係你唔會去厚岸呢?
    今次再去係因為個女話想食, 你都知我對於魚生麻麻地食架啦.
    [小肥回覆12/13/2012 18:37:06]

    回覆刪除
  2. D三文魚好吸引呀。
    [版主回覆12/14/2012 14:48:24]個女話收檔所以俾多啲佢喎.

    回覆刪除
  3. 識得叫D同伴唔好黎 ? 實在太有靈性 .
    上次 "厚岸" 度BBQ , 差D飽到嘔血咁滯 , 冇法啦 ~
    出黎玩 , 係會眼闊肚窄架 .
    "和商" 未去過喎 ~ D野得唔得架 ? 果度好似毀譽參半咁 .
    [版主回覆12/14/2012 14:54:28]我地食既差不多係咪等於你一個人食既呢.
    和商其實我都唔知好定唔好, 因為我地好少食魚生.

    回覆刪除
  4. 和商市場的勝手丼…都係貪得意試下既o者,質素麻麻,試過就算了
    [版主回覆12/14/2012 14:58:33]其實係個女想去食, 佢覺得咁樣食好得意, 至於味道就唔係咁介意.

    回覆刪除
  5. 北海道嘅貝柱正在貨真價實,絶不欺場,燒熟咗依然保持大大粒肉
    [版主回覆12/14/2012 15:02:25]北海道既帶子又大又好味.

    回覆刪除
  6. 你出BLOG出得咁鬼快架....
    見到啲魚生就想幫你食晒佢!!
    [版主回覆12/16/2012 14:37:55]量緊地梗係快喇.
    好呀, 用牛肉乾換魚生.

    回覆刪除
  7. 謝謝你到訪!
    全祝福你聖誕愉快!
    [版主回覆12/18/2012 17:09:48]Merry X'mas and Happy New Year !

    回覆刪除
  8. 卒之喺大小姐 biog 見到嘅丹頂鶴, 我諗應該唔會同佢剪翼, 以我所知北海道有留鳥, 可能土生土長或好食好住就唔會飛去第二度冒險.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到既丹頂鶴喺個籠入面, 同動物園裡面嗰啲差唔多, 佢地習慣飯來張口, 捱唔住外面既風風雨雨.

      刪除
    2. oic, 原來係飼養, 記得已前兵頭花園都養左幾隻, e家就唔知

      刪除
    3. 大小姐, 你睇番個牌就知邊個月去就最多鶴睇 :D

      刪除
    4. 依家兵頭花園仲有冇動物睇呢?
      其實睇完個牌都唔明邊度最多鶴睇 :P

      刪除
    5. 我上次都係去呢度睇鶴, 但應該唔係我想去果個, 有D失望
      應該係man wai去果個才對, 阿寒丹頂の里
      http://1226manwai.blogspot.hk/search?q=%E9%B6%B4
      果度既鶴無籠困住

      刪除
    6. 兵頭花園仲有冇動物睇呢?呢個答案比唔到你, 老人家要中環楂住 WALKER 行上去都唔惦 :D
      睇丹頂鶴好似有幾度地方好睇: 音羽橋, 伊籐婆婆同丹頂の里
      虎頭同白尾海鵰: 羅臼 (一月後)
      毛腳漁鴞: 羅臼鷲の宿

      刪除
    7. Mandy, 阿寒丹頂の里夏天去過一樣冇鶴睇架.

      刪除
    8. t 先生, 如果我去之前一定問你攞晒所有料既 detail.

      刪除
  9. 嘩 ~ 睇見都流口水 , t先生果邊冇show食物出黎 , 帶子 , 正呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇你食過mark實一定要去食雖然唔係太順路都要去 :))

      刪除
    2. t先生一定係顧住食唔記得影相 :D

      刪除
    3. 蠔要買一袋, 帶子, 北寄貝, 大蝦都有食, 串燒果D唔得
      成手油煙味仲炭灰周圍飛, 食完D快D徹退, 仲影? 睇你地個 blog 咪一様囉

      刪除
    4. 原來t先生有嚴重潔癖!!

      刪除
    5. 所以呢,人多好辦事,一個燒一個影一個食:))

      刪除