2012年12月23日 星期日

15.8 沒有阿寒的道東三湖 ~ 屈斜路湖

Wish You All Merry Christmas And Happy New Year !!!!!

                                                                                                                                              
二O一二年十月十八日 ~ 第五天 (續) (晴)

離開砂湯前往美幌峠, 沿途留意其他食肆, 可惜都是沒有營業, 至道之駅美幌峠, 裡面的餐廳在營業, 已經很醒地詢問營業時間, 答覆是六時, 那時只是三時多未到四時, 犯不著這麼早吃晚飯, 於是大安旨意到外面走走.












開始夜幕低垂.


大約四時左右回到道之駅, 預算逛逛土產店然後才吃飯, 怎知竟然見到餐廳的自助售賣機前面掛上營業終了的牌子, 原來是自己聽漏了一個字, 她說的是十六時, 只有硬著頭皮對她說我們想吃東西, 她二話不說隨即收起牌子讓我們買票, 其他人亦停止收拾為我們預備食物, 非常感謝, 這日的晚飯是最早的晚飯, 才四時許. 坐下方知原來電影"非誠勿擾"曾到過取景, 掛滿葛優, 馮小剛的簽名和電影海報, (已經忘記在日本取景是1或2).

二O一二年十月十九日 ~ 第六天 (晴)

屈斜路湖 Prince Hotel



酒店就在屈斜路湖畔.



水平欣賞湖景.



酒店大堂.



四人房




酒店外圍.



旅行車.



Check out 後到津別峠, 原本昨天上來, 但因為太晚而改在今天.





籠罩著一片霞氣, 望不清湖面.




跟著前往層雲峽, 想不到四個多小時的車程後, 天氣的變化是那麼大.



15.7 沒有阿寒的道東三湖 - 摩周湖, 硫黃山, 砂湯

15.9 雨雪中的層雲峽

7 則留言:

  1. 酒店環境都唔錯呀,有我喜歡的大火爐,湖邊的落地玻璃窗內不是餐廳嗎 ? 不過沒有晚餐供應,的確很不方便呢 !
    [版主回覆12/27/2012 18:01:52]漏咗下次至有得再去嘛.
    [ck 鼠回覆12/27/2012 15:33:05]
    [小肥回覆12/27/2012 10:01:25]
    [版主回覆12/26/2012 14:33:42]之前冇預備會喺酒店食所以一直都冇留意.
    [ck 鼠回覆12/24/2012 21:33:38]酒店晚餐既詳情,係酒店 website 冇講既咩 ?
    [版主回覆12/24/2012 15:44:47]Merry Christmas & Happy New Year !!!
    嗰間酒店好靚架, 不過訂房時唔知啱唔啱食所以冇訂埋晚餐, 又唔知做唔做 walk in, 最緊要係唔知價錢 , 所以要喺外面食埋先去酒店.
    [ck 鼠回覆12/23/2012 15:39:37]呀 ~ Merry Christmas ~

    回覆刪除
  2. 當日 "美幌峠" , 差D凍瓜 , 依家睇番 , 地方都唔錯丫 ,
    唔通又要搵日去多趟 ?
    "津別峠" ~ 唔錯 ! 要記低 .
    祝聖誕快樂 ~ 新年進步 , 明年搵多D , 身體健康 .
    [版主回覆12/26/2012 14:31:15]我諗美幌峠因為喺山上, 所以特別凍.
    [1733回覆12/24/2012 21:02:23]我去美幌峠那一天都係又大風又凍,真係凍到傻架。
    [版主回覆12/24/2012 15:36:10]man wai, 我都祝你聖誕快樂, 新年進步, 身體健康.
    健康真係好緊要, 我俾背痛折磨咗一星期, 連手都痛埋, 好彩晨咁早寫定d post咋.
    我記得當日我地喺美幌峠都好凍好大風, 津別峠呢, 冬天就去唔到嘞, 因為講到明會封路.

    回覆刪除
  3. 幾個湖景都相當唔錯......不過我真係唔知等到幾時先有得再去北海道!!!

    BTW..MERRY XMAS!!!聖誕快樂!!!
    [科記回覆12/31/2012 21:31:48]多謝晒,等我諗一諗,再得閒上你地blog 非常仔細研究下先
    [版主回覆12/28/2012 16:08:44]科記, 有個咁熟既路人甲, 行程一定冇甩拖.
    [小肥回覆12/28/2012 09:26:11]
    [科記回覆12/27/2012 21:11:22]咁我一定要多謝路人甲啦哈哈哈...
    因為睇得起我可以跑到日本最難跑果個馬拉松(公開俾外國人玩果D)......
    其實我真係頂多得九日budget....去下湖睇下風景買下野...行程應該點好呢..?
    [小肥回覆12/27/2012 20:21:11]
    [版主回覆12/27/2012 18:06:56]最好就等路人甲介紹, 佢係北海道大使, 咩季節既北海道都去過, 同埋佢都係唔揸車.
    [科記回覆12/27/2012 11:07:45]不過我想問下....其實我係唔識揸車嘅...
    如果去九日咁啦,花我就睇過晒....仲有咩好介紹呢..?
    [小肥回覆12/27/2012 09:59:21]
    [版主回覆12/24/2012 15:57:58]Merry Christmas & Happy New Year !!!!!!
    你唔去咁多關西關東搵次去北海道咪得囉

    回覆刪除
  4. 我都好想租旅行車去玩。
    我估在北海道及紐西蘭都無問題,我指係安全既問題。
    [1733回覆12/26/2012 15:59:49]如果好似上面那一輛,應該有van仔牌都得。
    [版主回覆12/26/2012 14:25:35]租旅行車感覺應該幾好玩, 不過唔知要咩牌至揸得?

    回覆刪除
  5. Merry X'mas n happy new year!
    [版主回覆12/26/2012 14:22:58]Happy Boxing Day And New Year !!!
    身體健康!! 明年搵多啲同返多啲鄉下.

    回覆刪除
  6. [版主回覆12/27/2012 18:10:17]新年快樂!!!!!
    有冇變咗雪"膏"條返黎.

    回覆刪除
  7. 十六時同六時, 哈哈哈
    天氣唔錯, 風景唔錯, 間房都唔錯...
    [版主回覆12/28/2012 16:06:23]十六時同六時就係聽漏個"じゅう”所以聽解有咩辦法唔肥吖.
    今次旅行算係咁喇, 直至嗰日都好好天.

    回覆刪除