2013年6月27日 星期四

休息, 工作, 再休息

自從出了會去日本廿多天的網誌後, 收到很多朋友留言羨慕, 其實怎麼說呢, 喜歡旅行但同樣地害怕坐飛機, 每次坐上飛機便會很緊張, 頻頻望錶還有多少時間到達, 遇上氣流時更怕得要命, 所以每次都會去長些, 好像將一年的配額一次用完, 減少坐飛機次數, 這是藉口.

在幾年前毅然離開做了二十年有多的公司, 說沒有捨不得是騙人的, 但實在熬不下去, 但抱歉的是我是第一個 "跳船", 留下同事繼續, 沒有我頂著, 他們都辛苦了一段日子, 還好現在全都離開了, 這是題外話.

現在過的是在別人眼中頗輕鬆的生活, 做的是合約性的工作, 每次由一個月到半年不等, 合約完了休息一段時間去去旅行回來後又再找工作, 所以要集中一段時間去旅行, 不可以一年多次地去玩, 目前也享受這種形式的生活, 如果有日真的退休甚麼也不做的時候, 希望可以逗留在一個地方好一段時候, 不一定是日本, 也可以其他國家, 這是我的白日夢.

5 則留言:

  1. 我在公司也做了十年了,想走也很多年了,但像我們這些做到唔上唔落的,要離開確實需要十分大的勇氣,其實我們一班同事都有「做得幾耐得幾耐」的心態,看看哪一日終於熬不下去才算吧
    [版主回覆06/30/2013 00:20:36]而家好多人對公司越來越冇歸屬感,係因為公司唔會同你分享佢地既成果,只會錢就佢地賺,你就得個"做"字,個個做到心淡,仲成日俾壓力,越來越難做。
    [路過蜻蜓回覆06/29/2013 11:30:11]哈哈哈, 完全是我既心聲!!

    回覆刪除
  2. 驚坐飛機, 咁即係證明你係鍾意腳踏實地既人啦, 我咪嗰啲好高鶩遠既人囉
    [版主回覆06/30/2013 01:24:21]因為我畏高又有密閉空間恐懼症咁咪怕坐飛機。
    [版主回覆06/30/2013 00:22:37]飛得高看得遠嘛

    回覆刪除
  3. 原來你怕搭飛機!我唔返工就開心的!不過為了生活冇計。講開又講,我7年前離開了做了18年的地方。跟住轉了四次工,而家都想轉工,最後發覺那裡都一樣,只好隨著自己所想的!
    [版主回覆06/30/2013 00:26:16]所以而家做 contract 睇到好多野,見到原來真係咩人都有

    回覆刪除
  4. 我今年剛好响依間公司做咗20年,耐唔耐都會諗吓幾時唔做,因為唔想真係要做到60歲退休
    不過我份工勝在無咩壓力又可以準時放工,老闆唔算得好好但又唔太差,暫時仲未有藉口俾自己唔做,或者過幾年等阿仔大學畢業先再諗。
    其實我都唔喜歡坐飛機,唔係驚氣流或者意外,總覺得生死係整定,我係覺得响機艙內D空氣及環境令我感到好唔舒服,所以好怕坐長途機,又瞓唔到。但做人係好茅盾,喜歡旅行但又唔喜歡坐飛機,係咪煩呢....
    [3J 家庭回覆07/01/2013 07:53:07]算喇...做得唔開心嘅話就唔好勉強自己
    其實你宜家做contract都好吖...做幾個月休息幾個月去下旅行
    如果我有朝唔做,真係响屋企做煮飯婆,等食等瞓
    [版主回覆06/30/2013 21:11:38]你個老細好人囉, 嗰時我都有諗過話之佢, 話晒大公司, 但係日日返工見到座大廈唔想行入去, 真係驚谷壞, 做到退休唔知仲有冇命, 所以情願唔做, 最近返嗰頭做contract 行過座大廈都冇事.
    [3J 家庭回覆06/30/2013 08:53:25]我就係暫時未有依D問題先做到20年,如果好似你咁,我一早已經自動消失了...
    20年返工放工嘅生活有時真係好悶,所以一有時間就要出去旅行散心,好在我份工要攞假基本上唔太難,係老公比較忙,不過大家儘量遷就下,所以一年都可以去到幾次,但係日子就唔可以太長囉....
    [版主回覆06/30/2013 01:08:09]我怕坐飛機,但係為咗慳時間又要坐多一程內陸機又係矛盾。
    [版主回覆06/30/2013 00:40:48]做一份工20年真係談何容易,我既情況係老細係唔會 respect 你做咗咁耐,而係覺得你既人工可以請一個高學歷但唔理佢係咪真係做得野,成日挑剔到你忍無可忍自己消失為止。

    回覆刪除
  5. 我又係一樣超怕撘飛機, 少少氣流都驚到個心撲撲跳, 幾個鐘頭時間等得好痛苦呢, 一上機就想下機
    [版主回覆07/05/2013 19:23:35]嗰時可以上機瞓到落機十幾粒鐘, 而家見到要坐十幾粒鐘就驚, 不過我都係時候帶我老公衝出亞洲.
    [KITTY回覆07/05/2013 16:12:28]所以去遠既地方真係要後生時好去, 但我次次PLAN黎PLAN去都係去番日本
    [版主回覆07/04/2013 13:07:34]所以如果去歐洲的話都唔知點捱嗰十幾粒鐘.

    回覆刪除