2013年8月15日 星期四

2013 九州, 廣島, 鳥取, 富士, 東京二十六天行程 (租車)

今次旅程合共會租三次車, 但一直遲遲未能決定租甚麼車, 因為是兩人關係, 根本甚麼車也可以, 不過應該都是Toyota.

第一次九州十日選擇 SIENTA., 因為摺起最後一排座位, 尾廂可以有很大的空間, 適合我這些最後一日才執拾的人.



第二次大阪到鳥取再回大阪, 兩日半左右, 一直都想租 Porte, 因為朋友有一部, 單門車, 前面坐位很闊落, 香港的都是1,500cc, 但租車網只有1,300cc, 原本2011年那次已經租了, 但思前想後結果到埗時也改回 bB, 希望今次不會, 但就是要改也無從, 因為一到新大阪便立即攞車走冇時間"阿G 阿draw".

* 最新 update, Porte 租唔到.

 
第三次池袋來回富士山三天, 當然是好力的 bB, 這車是除了屋企架車就最熟的了.




另外今次會拆下自己車用開的裝置去用, 行車記錄器因為見到 blog 友 man wai 用覺得不錯.





這個是快相偵測, 日本製, 遇到快相會 bb 叫, 不知返回原產地會如何
 


2 則留言:

  1. 兩個人租乜車都咁Free ~
    頭先睇過YOUTUBE短片 , 你果部PAPAGO 質素好好多 ,
    今日行過 "鴨記" , 我果款黑盒又跌價 ,
    我入貨價$180 , 依家賣$159 .
    唔知你記唔記得你果部PAPAGO 入貨價幾多 ?
    [man wai回覆08/16/2013 20:16:18]都係架 , 所以要考慮清楚先 .
    點都好 ~ 多謝資料提供 .
    [版主回覆08/16/2013 19:40:58]一千找番兩蚊,不過我覺得淨係去旅行用會貴咗啲

    回覆刪除
  2. 咁啱?呢排我都揾緊PORTE或SIENTA,水貨。

    今日先去大昌揾,得一架,不過好大陣煙味。

    來緊沖縄會租SPADE,即PORTE變種。
    [版主回覆08/17/2013 15:41:07]唔該晒,不過都係07,08年車, 最麻煩係好快又要驗車, 驗車真係煩到震.
    [コーさん回覆08/17/2013 15:00:43]昨日去咗PORTE CLUB FACEBOOK“參觀”,問佢地,好多人好熱烈答我邊度買,依家睇睇先。

    SIENTA嘅話,我見呢度好似好多人幫親。
    http://www.facebook.com/naka.cs 唔係廣告,我唔識佢地。
    [版主回覆08/17/2013 14:56:38]我地都想搵水貨車, 但係代理d 二手車車齡大, 出面二手車行又信唔過, 如果可以自己買番黎就好, 但手續實在太麻煩.
    [コーさん回覆08/16/2013 23:06:11]係呀,所以要慢慢揾部新少少。可能要直接係日本BID返來。
    [版主回覆08/16/2013 19:43:03]啲水貨車年份我覺得舊咗啲。

    回覆刪除