2013年8月31日 星期六

天下無不散之筵席

*各位如果同樣是 Blogger 的話, 請通知一下, 讓我可以 Add 你*

天下無不散之筵席, 離離聚聚, 是人生必經的階段, 但是 Yahoo Blog 的關閉, 對我來說是有點兒措手不及.

回想自2011年開始寫 blog, 這短短的三年以來(可惜沒有三年又三年), 在網絡上認識了一班算是志同道合喜歡日遊的朋友, 平日彼此聊天, 交換心得, 分享旅遊中的苦與樂, 我覺得是賺了, 袋了很多錢入袋, 多謝.

Blog 還是會寫下去, 只是跟隨大隊一齊搬家, 再建立一個我們的人際網絡, 初步是會跟著小肥哥哥, 但"新居"仍在摸索中, 連自己的地址都不清楚, 還好剛剛完成 contract 正展開悠長假期, 相信除了繼續為二十六天的假期準備外, 相信應該可以熟習"新居", 為將來九州回來的網誌做準備.
如果你們有甚麼新動向, 搬到那裡, 請e-mail 給我保持聯絡, 因為我不希望就此失去你們這些年間相識的朋友.

新居地址:  http://huinerissa.blogspot.hk/

6 則留言:

  1. 喂 - 加埋你個新地址啦
    [小肥回覆08/31/2013 19:14:10]
    [版主回覆08/31/2013 19:01:11]搞掂, link 咗喇
    [小肥回覆08/31/2013 16:51:07]或者, 最後加個 {enter}
    [小肥回覆08/31/2013 16:50:26]btw, 你個 http://huinerissa.blogspot.hk/ 之前比一個space 試吓, 我click 咗都唔 自動連結. . .
    [小肥回覆08/31/2013 16:48:31]唔系呀.
    [版主回覆08/31/2013 16:39:00]加咗, 真係服咗你地咁快就搞掂, 我只係搬咗入去咋, 其他咩都未搞.

    回覆刪除
  2. 咁快搞掂?唔等埋個「輕鬆搬家」,下星期出,佢可以“自動”搬哂成個BLOG資料相片去第二家,不過現時唔知SUPPORT邊間。
    [版主回覆09/03/2013 23:31:48]我地大部分blog友都搬咗過去兼add埋。
    [版主回覆09/03/2013 23:30:33]明天得閒上去add埋你。
    [コーさん回覆09/03/2013 22:42:05]我今天已經搬去 http://koosan.blogspot.hk

    大致ok, 我會keep著用blogger.
    [コーさん回覆09/02/2013 21:16:30]係呀,要備份,就會read only, 不過就耐咗D,依家都未得。

    建議你地唔好試,遲D先。
    [版主回覆09/02/2013 20:55:28]你YB個blog係咪已經剩係read only, 咩都唔郁得?
    [コーさん回覆09/02/2013 18:51:47]Update: 今日試過搬家到tumblr, 好似OK,但係所有回應過唔到去,依家試人手搬去blogger.

    http://kooosan.tumblr.com <- 九成OK
    [コーさん回覆09/01/2013 13:00:59]都係嘅。如果yb支援,blogger唔錯。要留意blogger有容量限制,15G. 我見好多人blog文放blogger,相放Flickr.
    [版主回覆09/01/2013 12:34:07]因為好多人都搬咗去, 多d 人有照應好dd.
    [コーさん回覆08/31/2013 23:20:01]等到下星期就知,如果佢地支援 Google Blogger,就方便D。

    生意立場,我估佢地未必會,可能只會tumblr, 或比較中立嘅wordpress.
    [版主回覆08/31/2013 19:02:55]好似要俾個地址佢至幫你搬到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實搬過來的留言好難睇⋯⋯

      ::__dead

      刪除
    2. 不過有好過冇咁話 ::_1558

      刪除
  3. 頭先在你個新BLOG回應唔到,因為我忘記左我既login密碼。
    [1733回覆09/01/2013 14:21:11]我暫時唔知點攪。
    [版主回覆09/01/2013 12:35:45]快d 搞掂等住睇英國遊記.

    回覆刪除
  4. 我喺 blogger 果邊唔識點回覆你、又唔識 add 人喎 … 所以話呢,得個殼
    [版主回覆09/08/2013 16:54:40]我呢識整唔識解, 所以有咩問小肥同コ一さん, 佢地兩個好掂.

    回覆刪除