2013年9月14日 星期六

風雲再現

昨晚到灣仔晚飯, 偶然經過新開的動漫基地, 雖然不是港產漫畫迷, 但馬榮成總是認識, 他漫畫改編成電影的風雲總會看過, 縱使已經搞不清藍頭髮的是步驚雲還是聶風, 但總要入內朝聖一番.

  







有時間總要拿部正經的相機再影一次, 電話影的太不濟了.
還有原來用特大的size 雖然已經置左還是會出界.


37 則留言:

  1. 大多數Yahoo Blog友黎到都要慢慢摸索呢個新blog點樣用。有排攪架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有排搞,我ed 電腦白痴仲慘,依頭整完轉個頭又唔記得點整.

      刪除
    2. 小肥又搭咀, 關6 相片大小, 其實大家要放開以前喺yahoo 嘅舊感覺, 因為, 你地如果 click 一下上面嘅相, 可以好快[全營幕] 咁睇, 正過以前好多, 所以, 根本唔駛自己特別調整. ^0^

      刪除
    3. 係喎,好多野你唔講都唔知,總之而家所有野都一知半解.
      小肥你YB 度已經 read only咗?咁咪有野搵你一定要喺blogger!

      刪除
    4. 系. 我做緊幾個TEST . .好忙咁望住部腦. . .哈哈哈

      刪除
  2. 以前屋企我大佬就買好多港產漫畫,不過我少睇。

    另外幅相,你不如去
    範本>自訂>調整寬度,可以加闊少少。横掂你幅header已經好闊⋯⋯

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. コーさん篇"http://koosan.blogspot.hk/2013/09/add-emoticons-to-blogger.html"有條 link,例如打":)"會變:),跟住打就得.

      刪除
    2. 即係咁樣": )"上面個都變咗公仔:P

      刪除
    3. 咁即係要自己續個POST裝再先得, 如果無裝, 別人都用唔到囉:-/

      刪除
    4. 我其實都唔係好明解係點:-/,我諗如果人地嗰度冇set我地回應就應該出唔到公仔:-?

      刪除
    5. 如果係咁..都好麻煩╮(╯_╰)╭

      刪除
    6. 喂,只要你系自己個Blog加一次,咁你個Blog嘅所有post同新印留言都用到;p

      刪除
    7. 人地喺你度留言都有 :D

      刪除
    8. 其實加裝emoticons只要一,兩分鐘就完成,KITTY有興趣可以加咗先算。

      刪除
    9. 同埋加emoticons時,個小工具gadget可以唔打標題,咁就可以完全hidden.


      (我見你最底有句“表情符號”⋯⋯)

      刪除
    10. 我仲以為係無篇BLOG入面加上去,:)) 等我再試吓先

      刪除
    11. 加到了, 唔該晒各位:-*

      刪除
  4. 踎左喺度直頭係抄李小龍, 第一次開始睇佢嘅漫畫係中華英雄, 係喺新報內頁, 睇到華英雄喺自由神像 VS 無敵. 佢其他作品就無睇過.

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩!咁快去左睇!好In呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係架, 我成日都會去灣仔, 咁啱多時間去睇睇, 不過都覺得好有心去做, 仲要讚既係嗰度保育得唔錯:-bd, 唔係淨係識起樓.

      刪除