2011年3月12日 星期六

10.8 別府 ~ かまど 、鬼山、白池、血池、龍卷地獄

OO七年四月十日 (晴)

かまど地獄, 也可以稱為火爐地獄.





鬼山地獄







白池地獄





血池地獄






龍卷地獄, 是一個間歇性噴泉, 每次相隔二十五分鐘左右.







本來去完八地獄後想順道去去大分, 但是已經晚了, 需要早點返回博多收拾行裝預備明天早車回東京.


10.7 別府 ~ 坊主地獄、海地獄、山地獄


10.9 回到東京








15 則留言:

  1. 原來是舊文,我最近都係做緊呢個「希望工程」呢 ! 痛苦 ing
    但我見重新 post 出o黎o的舊文有一時有置頂、一時又冇的,睇o黎呢個 blogger 都係有o的混亂的 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁住有時間執吓佢, 我仲麻煩好多相出"X", 要喺YB未執笠前對番d 舊文, 絕對痛苦::_1098 ,
      d 舊文唔知點解有時 update 咗今日, 所以都知有好多人以為出緊新 post :P

      刪除
  2. 做咩掛住update舊相唔整新相啊??

    回覆刪除
    回覆
    1. 新相太多見到已經一舊雲唔係好想掂住 ::_371

      刪除
  3. 自從上個月YB做備份有問題單嘢,嗰時聽小肥建議開始咗螞蟻搬屋方法,逐篇咁copy & paste過嚟,宜家都完成咗8成,仲有幾個遊記就大功告成,其實最開初唔打算將YB嘅遊記搬過嚟,只係想簡簡單單搬去Xuite然後post條link就算,不過宜家發覺搬咗過嚟又幾好,感覺歸一D,唔知係咪要多謝烏鴉呢....

    我見你哋雖然利用YB備份搬咗過嚟,但都好似有唔少問題,一樣要花唔少時間逐篇咁執番正,我反而覺得copy & paste仲好似好D,有時一篇blog都駛點執,仲有一樣最好係完全唔佔blogger空間,唔驚爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗無論用咩方法都好難同YB一樣,我搬過黎啲相最大問題係變咗形,可能我啲相同一般 size 有唔同,但係都唔執得咁多,求其睇落唔會出"x"就算,其他都由得佢。

      刪除
    2. 大小姐,你D相變形因為果個"photo乜“軟件(台灣果個,我唔記得名),果個唔好用架。

      刪除
    3. 如果要d 相唔佔位又唔變形, 放喺邊好d, 我記得你講過但唔記得:P

      刪除
    4. 其實唔係放邊,應該係你resize相個software做得唔係幾好(例如你上面好多無緣故加白邊)。

      1. 我覺一係用第二個software resize,再upload google drive ->
      http://www.koosan.pw/2013/09/batch-resize-image-in-blogger.html 後半部

      2. 一係好似3J, copy去google doc,再返來: http://www.koosan.pw/2013/10/copy-and-paste-blogger.html

      3. 一係就進階,去picasa:
      http://www.koosan.pw/2013/10/migrate-yahoo-blog-to-blogger-picasa-with-images-comments-beta.html

      係咪頭痛呢?你試下(1)先。

      刪除
    5. 我而家將呢篇d 相重新 resize, 感覺係咪好好多.
      仲有如果將d 相擺去picasa 咁計唔計佔位?

      刪除
    6. Picasa,相片細過800x800唔計。

      刪除
    7. 其實我由google doc copy 去blogger後,D相嘅size係比較大,都要响blogger將D相改番去"原始大少"先得

      刪除
    8. 3J, 如果你識睇少少HTML,可以search and replace兩三句,就變回“原始大小”。

      刪除
    9. 我有click過去HTML,比較難睇又唔係好識睇,相片就算逐張改都唔係問題,試過想delete line spacing,但又唔肯定要delete邊幾個字,所以每篇都要响google doc執好哂d spacing先copy去blogger,最初試過响blogger執咗好耐d line spacing都唔啱,激鬼氣成篇delete哂再去google doc執好先再copy,anyway,依個工程都接近尾聲,就快可以收工了

      刪除
    10. 通常delete哂width="xxx"同埋height="xxx"。
      尾聲就好喇,我等睇12年北海道。:))

      刪除