2011年3月10日 星期四

10.6 阿蘇 ~ 點點失落阿蘇山



OO七年四月九日 (晴)

今早與昨天一樣, 乘七時許的火車先到熊本, 再轉乘九州橫斷特急到阿蘇, 花了差不多三小時, 再要在火車站旁乘巴士往阿蘇山西站乘吊車前往火山口.







幾經轉折, 才到達吊車站, 看見告示呆了一呆, 山長路遠到來, 因為火山口有危險而吊車停駛.



遠眺阿蘇火山




無奈地步行了一小時到草千里去, 那裡有小馬供遊客騎馬散步, 還有阿蘇火山博物館.

從草千里見到冒煙的火山口



遊人眾多的草千里



10.5 熊本 ~ 櫻花滿開


10.7 別府 ~ 坊主地獄、海地獄、山地獄










1 則留言:

  1. 我都去唔到火山口, 不過說來話長, 總之好激氣, 俾左千幾yen得個桔!!
    [版主回覆10/09/2011 11:34:21]係呀, 寫回應之前係搵唔到, 到我預備再post張相時至見到, 唔通我俾x掩眼, 今個月Halloween, 好邪呀.
    [路過蜻蜓回覆10/08/2011 21:35:29]唔係喎, 我見到"全面規制中"張相喎, 咁驚?? 唔通只係聰明人先見到....哈哈!!
    [版主回覆10/08/2011 13:38:20]係囉, 山長路遠, 轉轉折折, 一場去到上唔到去真係好失望, 因為都唔知幾時會再去, 等著睇你個blog究竟發生咩事?
    P.S.在回覆你既過程中, 發現升級後唔見左張"全面規制中"那幅相,

    回覆刪除