2013年12月6日 星期五

2013 九州 廣島 鳥取 富士 東京二十六天 ~ 小小總結


今次去九州是抱著很大的期望, 上次去九州因為相機的白平衡出問題至全部相片偏綠, 全軍覆沒. 今次行程沒有太多重複, 除了阿蘇因為上次與火口緣慳一面而會再去外, 很多地方都是新鮮的, 去前的資料搜集參考了很多 Blog 友的遊記, 在這裡要多謝一番 : zoo, 3J家庭, 和豚媽媽, 蜻蜓, 還有Kitty提供很多富士山的map code.


就是因為想去的地方太多, 行程拉長至26(其實只是比前多六天罷了), 入境時老公行前順利,我可能用新護照的關係,竟被質疑逗留過長和目的,這已經並非第一次,2008年我自己有事早一日飛,入境時同樣被質疑,這些經驗在早年單身入英國境時已經屢見不鮮,所以每次都會準備行程表和住宿的地點,過了入境處到出海關時再次被問到行李為何這麼多,天啊!兩個大喼便多,大喼裏面還有小喼和袋他都未看到。

感恩是在這二十六天的旅程中只有四天下雨, 雖然在鳥取砂丘下大雨, 但奇蹟地有一小時太陽, 雖然要重上馬背一次, 但已經於願足矣.

今次最開心去了氣球節和唐津"曳山"大祭, 不過前往唐津火車上看到一些景象令我覺得原來讀"屎片"的是不分國籍, 話說火車上站滿人, 那些學生竟然將書包放在座位上而絲毫沒有拿開讓位的意圖.





因為今次揸車的日數頗長, 所以也帶備平日在香港也用的裝備, 例如攝錄機和快車雷達, 估不到這雷達超強, 完全偵測到快相裝置.











今次揸車也遇上大霧, 在上阿蘇的路上濃霧令車不能前進而被迫放棄.




在富士山回東京的途中更遇上大塞車, 要塞上八十幾九十公里, 令原來兩個小時多的車程變成差不多五小時, 不過在塞車途中感受到日本人的守規矩, 不會左穿右插, 左右兩邊總是那些一架跟一架地行, 不會像香港司機那般見到那條線郁而即抽過去, 減少很多這方面時間的消耗.
總括而言, 這次旅行很滿足, 尤其見到久違了的富士山, 就是停車場也看見


御殿場酒店

25 則留言:

  1. 車叉一拖四都有帶,好野喎!(怪不得你話overload):))

    最尾,做乜泊車泊成咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個叉機唔係好重既 :P
      架車泊成咁係要就住影到富士山 ::_345

      刪除
  2. 今次我去英國,都有帶一拖四既車叉,因為要插GPS及手機嘛。這一個車叉是在出發前,同事幫我在大陸買架。二十人仔,抵用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個叉機係鴨街貨, 一拖四啱啱好夠用.

      刪除
    2. 原來我無選擇通知我,唔怪得我無收到電郵通知啦!

      刪除
    3. 而家 blogspot 喺人地度d 留言唔會自動通知, 如果選擇"通知我"又會連其他人既留言都會通知變咗太多 email, 所以我選擇到時到候去人地度睇回應.

      刪除
    4. 我就整咗個程式,group哂朋友們的最近留言,你有用的話可試用。
      http://www.koosan.pw/rp

      刪除
    5. 我知呀, 但係睇唔明點整, 我連你上面"ホ-ム"一格格都唔識整 ::_381

      刪除
    6. 如果冇電郵通知,我驚唔記得架。

      刪除
    7. 大小姐,果幾格係Dashboard,左邊第三行,“網頁Page",你試試加個就見到。

      刪除
  3. 回覆
    1. 咁多野一出四至夠, 還車時都有排折, 我仲帶埋汽車香精架 :P

      刪除
    2. 汽車香精,唔求其去100円買?定係你要指定牌子,味道?

      刪除
    3. 帶咗香港隻香必飄, 鍾意佢 d 味, 好似自己架車 :P

      刪除
  4. hehe..唔駛客氣,我都等緊你D料架...
    富士山回東京咩事會咁塞車?
    我老公上得山多終遇虎,今次响北海道終於俾交通警捉佢超速,好在只係口頭警告啫...

    回覆刪除
    回覆
    1. 富士山回東京咁塞車真係唔知乜事, 總之一上河口湖 IC 就塞, 塞塞吓通番無耐又塞, 車速維持住10至20km, 無交通意外淨係多車, 可能係星期日關係但唔確定, 不過千祈唔好入休息站, 再塞出來仲慘::_370
      香港人揸車個個都快架啦, 所以都係小心 d 好, 因為日本"和"牛肉乾好貴 ::_1554

      刪除
  5. 最開心應該都係見到去過多次都見唔到的富士山,而且仲係靚爆果隻,一次過「回本」了,哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗之前我都係屬於去得富士山最多而見得富士山最少嗰 d ::_1553

      刪除
  6. 咁客氣, 我都無咩幫過手 >:)
    你都好, 只係重上馬背一次, 我上左好幾次, 之後腳軟左一兩日啊, 哈!!

    回覆刪除
  7. 我就係喺你地 d post 係咁抄埋一堆, 唔駛自己慢慢度, 所以都要多謝架 ::_1560
    我以為你都只係上過馬背兩次咋, 我來回兩次已經覺得好金 ::_1553

    回覆刪除
  8. 很滿足......咩到補番數啦!

    回覆刪除
  9. 我都唔知邊度有快相, 通常跟其他人車速, 佢快時我快, 佢慢時我慢, 我想都可靠掛::uu7091

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟其他人車都可靠既, 不過有時全段路得自己一架車就會越開越快 ::_359

      刪除