2013年12月27日 星期五

16.2 輕舟 ~ 水鄉柳川



二〇一三年十月二十九日 ~ 第二天 (晴)續

原本編行程時沒有想過會到柳川,不過前一陣子TVB 有旅遊節目曾經介紹柳川,覺得這地方頗為特別,坐坐船仔也是一個不錯的選擇,加上不想到埗翌日隨即駕車,希望休息多一天,最終是到距離福岡一小時內的柳川。


博多站乘地下鉄到天神站再轉車到柳川站。

西鉄天神站
 


西鉄柳川站


這名為名店街的地方其實只有兩間店舖, 還是售賣不很潮流的服裝, 根本上都是鄉下的感覺.


警察局
話說由火車站行到河邊乘船的地方也有好幾處, 到這裡見一個船伕打扮的勁似 KATTUN 的龜梨和也, 以為今次有靚仔陪遊船河, 怎知來的是 TVB "棠哥"

乘船處, 船程大約一小時, 在另一地方上岸, 有專車載回這裡或火車站.

專車

我們的船伕, 除了要負責撐船外, 也是導遊, 間中還要大展歌喉.

船仔



沿途很多楊柳, 柳川可能就是以此為名.


開始出發, 我們的船只有六位乘客, 比前一艘船人少, 坐得比較輕鬆.




遇上橋樑所有人都要低頭過去.

















終點站在這裡上岸.

旧柳川藩主別邸 ( 御花)


我們就是在這郵筒前集合乘車回去.

柳川的鰻魚著名, 車站周圍都有吃鰻魚的地方, 選擇這間是因為給人的印象比較傳統.


回來後看旅遊書原來是推薦的食肆.

晚餐竟然是吃仙台名物 ~ 利久牛舌.




16.1 福岡到著




12 則留言:

  1. 柳川係咪兩岸好多柳樹?我又好似見唔到好多。:-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經擺咗好多張有楊柳既相出黎,可能都因為秋天,總會不及夏天時多。

      刪除
    2. 見到喇,我以為係隨處可見,係咪某一兩條河川先有多D?

      刪除
    3. 一路行一路都見河邊好多植物,不過唔係全部係楊柳。

      刪除
  2. 上次我去柳川主要係為咗食鰻飯,去咗Ricky san介紹嘅元祖本吉屋

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都幾恨食鰻魚飯,不過我老公唔食,所以要去一間除咗鰻魚仲有其他野食,無刻意要去邊間,但估唔到這間都好好味。

      刪除
  3. 柳川後段的風景靚o的,始終前段好多建築物,感覺似一條巷仔 ::_359
    利久牛舌呀 ::_343 o係福岡的 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 正所謂漸入佳境, 是也 ::_1560
      新起既博多站上蓋有好多其他地方既有名食肆, 例如名古屋既矢場豬扒都有 =P~

      刪除
  4. 舊年6月我去呢度都無坐艇仔。而家睇返你D相由艇仔個角度睇風景和我在岸上睇各有不同。好難講邊個角度睇會好睇D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔同既角度會有唔同美景,如果有時間坐船仔同埋岸上行就最完美咯。

      刪除