2013年12月22日 星期日

送舊迎新

正所謂舊既唔去新既唔來.

賣 D3 


賣仔莫摸頭, 影了不超過四千張相.

Df,  在日本已得知這部機, 如果遅些走可能已買了, 計匯率比香港平, 幸好沒買, 原來香港 Global guarantee 只保鏡頭, digital body 不在保用範圍.


PS. 部 Df 用唔夠半年已經換咗部黑機.




11 則留言:

  1. 回覆
    1. 剛剛睇完dpreview,df幾靚仔喎,尤其是頭頂果幾個圈,係咪全金屬?

      刪除
    2. 頭頂果幾個圈係全金屬架, Df 係FM+F3 既混合体, 係玩菲林機d 人既情意結 ::_343 , 好似話功能就似D4.

      刪除
  2. 回覆
    1. 復刻版黎架, 有D4功能, 優點係唔重.

      刪除
  3. 回覆
    1. 大小姐, 聽聞下年一月中又有新 PRO Line 機出現, 咪又要賣左部 D4 :)

      刪除
    2. 賣D3係因為玩過D4後唔會返轉頭玩D3, 擺喺度會越來越跌價,趁仲有價時賣咗佢,D4仲有好多野玩,所以唔會賣住,等出D5先喇 :)

      刪除
  4. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂 ! 新年進步!
      來年搵多d, 賺多d, 去多d 旅行, 寫多d 遊記 ::xm2154 ::xm4122

      刪除