2014年1月17日 星期五

16.9 佐賀 ~ 吉野ヶ里歷史公園


二O一三年十一月二日 ~ 第六天 (晴)

由於下午近黃昏時分才出發去唐津, 早上有時間到吉野ヶ里走一趟, 我是比較喜歡看關於歷史的東西多於風景, 更喜歡頹門敗瓦, 所以去青森會去三內丸山看繩文時代遺址, 這裡就看彌生時代, 雖然對於日本歷史一無所知, 但也看得津津有味.



星期六的早上遊人還是寥寥無幾




公園的範圍頗大, 所以有循環巴士行駛園區, 第一站是甕棺墓列遺跡, 初時有些猶豫究竟行入去與否, 結果都是講聲 "唔好意思" 日文行入去 ::_359

甕棺墓列, 好像有點後期加工的樣子



甕棺

北墳丘墓


這裡感覺真實得多


南內郭

這裡是倉庫和住宅



瞭望台




當時的室內擺設


屋頂










阿王妻子之家

阿王女與女婿之家

阿王之家





參觀完畢打算在場內餐廳吃午飯, 不知從那裡走來很多人, 全廳滿座, 唯有回佐賀站再算.

16.8 2013 佐賀國際氣球節 ~ 下午





25 則留言:

  1. 咁快走,唔坐多陣先?奇怪餐廳滿坐,但係園區無乜人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得你好似喺度食過飯,係咪嗰度好好味,啲人唔去公園都去食飯?

      刪除
    2. 唔難食,記得とんかつ係即炸,等好耐。
      我估應該周圍無野食,先有咁多人。

      刪除
    3. 一路揸車黎方圓左近都好似冇乜建築物, 唔通d 人專登揸車來?

      刪除
    4. 大小姐有無研究點解起高腳屋

      刪除
    5. 我諗高腳屋係倉庫擺野啩, 高d 無咁潮溼啩 ::_381

      刪除
    6. 我上次去都係無咩人, 由JR駅行去要廿分鐘, 應該好多人係駕車去!! 我覺得呢度靚過青森繩文時代遺址!!

      刪除
    7. 對我來講一定靚過「三內丸山」,我冬天去,雪積到兩厚,戶外無野睇過。>:)

      刪除
    8. 吉野ヶ里同三內丸山比較, 吉野大好多, 不過我反而鍾意青森, 可能因為想去好耐至去到, 所以比較珍惜.

      刪除
  2. 我和你相反,喜歡看風景多過歷史,所以甚少去o的博物館,連 xx 城、xx 閣都甚少去,反而繩文時代遺址就有o的興趣,所以只去過一次下呂的小型繩文時代遺址,其他的都係睇下你地o的相好了 ::uu7091

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然風景好出名的地方我一定去睇, 但都係鍾意睇建築物, 好似上次去青森好大程度係為咗三內丸山遺跡, 如果時間許可, 我都喜歡去睇城縱使不知道日本歷史 ::_342

      刪除
    2. 我貪心啲, 風景同歷史建築物都鍾意睇 >:)

      刪除
    3. 大小姐不如今年飛一轉英法,可以慢慢睇。>:)

      刪除
    4. 英法同義大利好多古蹟遺址已經去過, 當時羅浮宮未需要排隊, 我連續去咗兩日, 行到腳都跛, 應該行得七七八八 :P

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 想請教一下,我而家用緊Canon 550D,有兩枝變焦鏡,一枝係Canon EFS15-85mm,另一枝係Canon EF70-300mm。
    我想買一枝腳架,希望在旅遊時都可以用。所以想輕身一D。
    有有好介紹呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個問題我都想問コーさん, 日本有冇腳架租, 因為我屋企枝腳架好重拎唔到去旅行, 另一支太幼冇乜用, 獨腳雞又唔穩陣?

      刪除
    2. 哦,不如大家每次去旅行前問t先生借用,佢應該有好多。:D



      刪除
    3. 原來T先生收埋左咁多腳架唔用既

      刪除
    4. 我以前用Canon 350D,配枝Benro 0號腳架,1kg左右,都OK。

      https://lh4.googleusercontent.com/-Cg99bLcEn0c/Ust0nRpEUII/AAAAAAAANX0/6ltUU--eOC8/w438-h584-no/DSCN0572.JPG

      刪除
    5. 收到,再睇下T先生有乜野介紹添。

      刪除
    6. 1733 兄, 唔好信我呀, 我嘅攝影路程只係一種敗家 [-X

      刪除
    7. Koosan 你支賓佬都唔錯啊

      刪除
    8. 最早兩年就OK,之後個腳lock有D鬆,check清楚lock實先好放相機,

      刪除
    9. 玩相機就係一種敗家 ::_366

      刪除