2014年2月2日 星期日

16.13 鹿兒島的日與夜


二O一三年十一月四日 ~ 第八日 (晴)

雖然說在鹿兒島住上兩晚, 但是像只是睡覺的地方, 沒有怎樣地認真逛逛, 第一晚從霧島到達已經天黑, 今天主要目的地是櫻島, 所以只在酒店附近走走, 鹿兒島始終是過客.



酒店包的早餐, 名為多士早餐, 原先以為只有多士咖啡, 原來還有沙律和湯, 比較喜歡這樣有人serve 的形式.


Tokyu Inn Kagoshima
  


未前往櫻島前在酒店附近走走, 這樣也算是到過鹿兒島的交代.

甲突川 ~ 就在酒店隔鄰

不愧為二級河川, 清澈有倒影

母と子供の群像的母


母と子供の群像的孩子

戰災復興記念碑


大久保利通像, 不過我唔識佢

這隻獅子令我想起瑞士琉森



鹿兒島市電



Amu Plaza ~ 好像已是鹿兒島地標




這群像下是上次"蜻蜓"飛來鹿兒島時手機解體的地方 ::_381 (唔明唔緊要, 蜻蜓會明 ::_1553 )

若き薩摩の群像



鹿兒島中央站, 前面正進行維修


鹿兒島屋台, 晚上也很熱鬧




行了一會兒便驅車前往櫻島, 回來後打算到天文館通晚飯, 不過還是找不到想吃的, 逛了一會始終返回 Amu Plaza.

天文館通り




出名的冰白熊, 可惜連晚飯也未吃無理由先吃甜品, 只有放棄 :(



回到 Amu Plaza 吃意粉






補償沒吃冰白熊的甜品

16.12 雨中霧島






15 則留言:

  1. 北極熊標本同獸醫皮喺加拿大見過其他地方就未見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好似好少會見到北極熊標本,普通熊日本就非常多。

      刪除
  2. 鹿児島東急イン好像不錯,級數好過スーパーホテル啦。

    鎖國時代好似好遠,明治維新前?

    回覆刪除
    回覆
    1. 經樂天網訂Tokyu Inn,價錢同 Super Hotel 差唔多咋,所以今次都好少住 Super Hotel。
      唔知前定後?佢嗰度話係1865年。

      刪除
    2. 大小姐你常說スーパー價錢,其實即係約多少?

      今年五月,本來訂了スーパー御殿場,9千幾円,最後再CHECK,改咗例,就算小朋友都唔可以三人住スーパールーム,轉了附近スーパー富士インター,7千幾可三人入住。

      スーパー横浜関内就6千有找。

      越來越少スーパー可以兩大一小入住,睇來要轉去東横イン。

      刪除
    3. 我成日講既スーパー價錢就係唔計東京都內既大概七千至八千零円スーパールーム可接受, 貴過已經可以book 到其他酒店, 不過可能唔包早餐, 所以今次trip 都好少住佢地. 同埋而家都內既 Super Hotel 好貴, 好似池袋西口去到過萬, 我經樂天訂太子都係八千零, 而且唔駛限時限候 check in 又有機場巴士.

      刪除
    4. 另外, 你個女仲細, 好似我個女咁大可以"屈蛇", 即係佢唔一齊 check in 然後自己上房, 因為 スーパールーム有上格床可以瞓.

      刪除
    5. スーパー以前有版介紹スーパールーム,全部都可以兩大一小,或者三個女仔都得(三男唔得)。嗰篇文已經唔見咗,換來個別スーパー,提醒租客,因為乜乜消防條例,無論大小,人頭計都係一樣。即寫明スーパールーム2名,就只得兩個。如果スーパールーム2−3名,就可以免費兩大一小。

      我個女未識自己上房。=))

      刪除
    6. 其實我一直冇理架,佢話三人 super room 我就 book, 好多時都係俾番普通 super room 咋。

      刪除
  3. 其實我幾喜歡這類屋台的,每間都「的的骰骰」但就好個個人風格,又熱鬧。我覺得屋台就好似 HK 的大排檔,但當然係靚好多的大排檔啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意屋台, 不過好少去, 一來唔係好識叫, 二來有d 怕咗其他人吞雲駕霧, 所以去咗咁多次日本淨係上次福岡慕名去過一次咋.

      刪除
  4. 俾你提起我啲傷心事....::uu7007
    不過算啦, 舊既唔去, 新既點嚟!! ::uu7060

    回覆刪除
  5. 塞翁失馬,焉知非福 :))

    回覆刪除
  6. 波波你好,

    首先祝你新年快樂, 馬上得意! : )

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除