2014年2月23日 星期日

16.17 峽谷。流水 ~ 高千穗峽


二O 一三年十一月六日 ~ 第十日 (晴)

昨晚吃完晚飯想在酒店附近逛逛, 就像其他不是大城市一樣, 宮崎的店舖很早已關門, 翌日早上也要一早離開, 所以沒有太深印象, 記憶就只是昨晚那雞餐, 本來計劃中想去去的平和台公園都因要三小時車程的高千穗峽和阿蘇而放棄, 旅行就是計劃中很多地方想去, 當實際時往往要做很多取捨.



APA Hotel (Miyazaki Eki - Tachibana Dori)
這間酒店很特別, 很多地方都會見到老闆娘張相, 之後再住同集團酒店, 見到張相便認得沒有去錯.

因為車身太高關係入不了電梯, 泊在當眼地方, 上落行李很方便

相片左下角便是老闆娘

途經的道之駅

高千穗峽停車場

話說到達高千穗峽免費停車場, 雖然是平日但也停滿大大小小的車子, 竟然連一個泊車位也沒有, 見到附近有個地方很多車位, 日泊五百円, 由泊好車到離開都沒有人來收費, 又沒有地方交費, 以為平日也是免費, 直至回頭上車準備離去, 才有一個人不知從那裡出來的施施然來收錢.

此溪谷入口原來要下一段很長的樓梯, 下去沒甚麼, 但上來才要命, 最慘是下去竟然見到另一停車場收三百 ::_366 .



Q car




高千穗三橋






那日天氣很好, 剛巧一所學校旅行, 很多學生泛舟




鬼八の力石


七ツヶ池

真名井の滝




月形日形


未具慧根, 完全想像不到
離開高千穗峽時是二時半, 希望太陽落山前可以到阿蘇, 所以也沒有吃午餐又兼程趕路.

16.16 迷醉 。日南 ~ 鵜户神宮 と 青島神社




16 則留言:

  1. APA我住得比較多。正正我常去関西的時期, 佢地係大阪不停開新店,每次都可以住又新又平酒店。
    老闆娘本書,每間房都有,我通常入去即反轉佢,唔想佢望住我瞓覺。

    http://www.apa.co.jp/outline/outline05.html
    近年每年都開十間,發過豬頭。::kk3049

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次住咗兩間 APA, 宮崎呢間唔錯, 7,300円包早餐, 早餐都好好食.
      另一間大阪難波都係8,500円不過冇早餐兼且間房好細, 拍得住Super Hotel, 但係去坐機場巴士超方便, 行過條河就到, 下次如果去大阪都會再住.

      刪除
    2. 如果你二人旅,住APA都唔錯。好多都係近年開,好新淨。

      刪除
    3. 不過如果用APA官網訂房既價錢都幾貴,我都係用樂天所以價錢至咁平,但係樂天唔係成日有佢地既酒店。

      刪除
    4. 我一直都用じゃらん,好似差不多所有アパ、スーパー都有賣,價錢一般比官網好。

      最常用GOOGLE這個:
      アパ乜乜ホテル jalan
      通常都有。

      刪除
    5. 唔該哂,我用開樂天,下次都要上 Jalan 睇睇。

      刪除
  2. 去到高千穗峽冇時間玩扒船仔 ?
    我只見類似彎月的石形,反轉趴低o左 ::oo2057

    回覆刪除
    回覆
    1. 扒船仔一來冇時間玩, 二來我唔識游水, 好怕扒船仔呢類活動 ::_364
      睇個日形月形時隔離啱啱有團台灣團, 個導遊介紹一大堆野, 但都係睇唔到.

      刪除
  3. 高千穗峽果日我係泊無料駐車場, 只得一架車係度, 我走時仲得番我地一架車, 不過位置都好遠, 天氣又凍, 走時仲落緊毛毛細雨, 真係攞命! 我有玩到扒船仔和餵鴨仔::cc4127

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果知道下面有300円既停車場我都停喺下面,唔駛行上黎時"乜都曉":P
      我都冇諗過扒船仔,不過返黎聽人講扒去瀑布時好好玩噃 :D

      刪除
  4. 你落樓級都好, 我行上去行到想死.....
    你就好啦, 有船仔影, 我上次去捕左好耐, 但係1隻都無....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係喎我走嗰時都係行番上條"天梯"揸番架車 ::_2136 架.
      可能有學校旅行, 好多學生都扒船仔 :-bd

      刪除
  5. 回覆
    1. 好似冇喎,你會去高千穗?

      刪除
    2. plan 緊年尾,驚凍唔想郁,齋坐就好嘞...哈哈

      刪除
    3. 嘻嘻, 你搵個唔驚凍又想郁既 friend 一齊去咪得囉.

      刪除