2014年3月28日 星期五

16.24 岩國 ~ 古舊之都


二O一三年十一月十日 ~ 第十四日 (雨)

一踏出火車, 岩國給我的第一個印象 ~ 好古舊.
已經忘記為什麼那次來廣島會忽略了岩國, 是真的忘記還是沒有時間.

今天的天氣很差, 雲層很厚, 但是沒有時間了, 明天中午便會離開廣島到新大阪.

岩國站




已經開始下毛毛雨.



起初以為星期日會很多人, 結果巴士差不多包車.

觀光巴士


連內部都很古老


錦帶橋, 前方停了很多旅遊巴, 團體的遊人不少.












河的兩岸在春天會櫻花盛放.



前往岩國城經過的吉香公園




舊目加田家住宅






Charcoal Gas Engine Car

前往岩國城的纜車

山頂


大釣井

但實際並不大

岩國城





岩國城昔日地圖

從城樓遠望錦帶橋


原來到過的城堡只佔小部份
回到錦帶橋已經下著傾盆大雨, 趁時間尚早也不再逗留回廣島去.

昨晚的, 由於在宮島吃了遅來的午餐, 只是隨便在車站有廣島燒的地方吃飯, 但已經覺得很好味, 不過原來有地方吃到更好味的.




廣島燒 ~ 拉麵底

因為吃不下兩個廣島燒, 要了一客餃子.

16.23 闊別十五年 ~ 宮島


16.25 再度踏足 ~ 廣島平和記念公園

16 則留言:

  1. 最有興趣係錦帶橋, 好典型舊日本風格, 看圖城堡我只去過姬路城同有升降機嘅大阪城 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從去過姬路城,大阪城,其他城我都無再入,怕見有升降機,泠氣(名古屋城都係),只在城外影相。

      刪除
    2. 我就幾鍾意睇城堡, 望落都去咗超過十個, 亦唔係個個上, 都係上去嗰啲出名既, 平時都係睇吓個外觀咋.

      刪除
    3. 姬路城應該會去第三次, 好似2015 年會完工.

      刪除
  2. 你就好啦有位坐, 我嗰次變左沙甸魚, 可能因為賞櫻期.... >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係知道你去時坐車變左沙甸魚, 心大心細好唔好星期六去冇咁多人, 不過又驚宮島仲多人, 點知嗰日既巴士完全冇人坐 :))

      刪除
  3. 我果次去完宮島都 plan 好o左夜晚上廣島食廣島燒架,可惜最後太累,求其食o左晚餐就好早返酒店訓了 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺廣島兩晚都食廣島燒, 第二晚更無心入咗一間覺得"噏噏耷耷"既舖仔原來係出名既老店 :P

      刪除
  4. 你個廣島燒有無蠔㗎?睇見都流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, 係雜錦海鮮, 不過都有啲驚嗰日食得太多蠔 :P

      刪除
  5. 食咗先算啦。熟嘅唔怕啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 其實係驚超標, 而家d 人食野成日都要計住, 不過去旅行又唔可以計得咁多, 如果咁樣真係乜都唔駛食.

      刪除
    2. 去旅行行好多路,咩都消耗啦。返嚟先再減咪得囉。

      刪除
    3. 我都係咁諗食咗至算,所以去旅行都係好放縱o下。

      刪除