2014年4月10日 星期四

16.28 鳥取 ~ 暫借的陽光@鳥取砂丘

二O一三年十一月十二日 ~ 第十六日 (雨) 續

上篇講到雨越來越大, 逼不得已走下馬背預備離開的時候赫見天邊一線曙光, 於是匆匆趁這借來的陽光重上馬背, 在陽光下的鳥取砂丘襯著一片藍天.


景致完全不同, 之前的灰濛濛一掃而空, 換上蔚藍的天空.




由於曾下大雨, 可惜看不到砂丘風紋, 不過可以在晴天看砂丘已經心滿意足, 人是不能貪心的.






也是由於下過雨, 風沙不大, 所以也沒有全身都是沙.


很多人已經上了馬背.



錯綜複雜的足跡更多.


砂丘另一面, 足跡比較少.


從砂丘望向別處海岸.


浪仍然很大.



砂丘望向入口.







未被踐踏過的沙面.





我們留下的足跡.








本來離開鳥取砂丘的繼續行程是浦富海岸, 但是見到天色又開始陰暗, 決定放棄改到海鮮市場.

今次租的 bB, 是租bB以來最差的一架, GPS沒有update, 很多時要靠看路牌, 甚至連回大阪 Toyota 還車時也帶不回店舖, 結果是我到 office 叫他們職員幫忙揸回去, 但已經過時還車了.






鳥取海鮮市場, 原本想去的是另一間, 但從門面看見好像很貴, 結果揀了這一間.








椒盬鮮魷, 不過始終覺得港式勝一籌

蟹腳飯, 竟然好味.
回到鳥取晚餐已經吃不下, 在車站附近隨便一間拉麵便算.




20 則留言:

  1. 個蟹腳飯望落都唔錯丫,啖啖蟹肉,o岩晒我。點解係「竟然」好味呢 ? 唔敢期望太高 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為嗰個地方出名食魷魚, 不過驚超標改為食蟹腳飯, 所以唔敢抱太大期望, 不過食落又覺得唔錯.

      刪除
  2. 沙丘突然變乾爽,真神奇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以如果唔講可以當第二日再去都得 :P

      刪除
    2. 啲沙幫你做 facial 仲神奇啊, コーさん, 快啲去體驗下啦!! >:)

      刪除
    3. 哈,以前一直都想去。
      依家喇喎,要等多幾年先算,除非我一丁友偷偷地去。>:)

      刪除
    4. コーさん, 而家去鳥取咋, 唔係去xx, 唔駛偷偷地去啩 >:)

      刪除
  3. 沙中有水都幾特別, 不過自己唔多鍾意踩沙 :D
    蟹飯睇黎好正, 用羔撈飯一流, 不過我估大小姐係食麵

    回覆刪除
  4. 個GPS入MAPCODE 都唔識帶你行呀::kk3113
    海鮮市場我去到時已經關門大吉::_359

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇入MAPCODE淨係入電話, 好似由大阪去鳥取 Super Hotel 去到中途路牌去鳥取要經好多條隧道, GPS帶係唔入隧道, 但係佢就唔識更正我既位置, 變咗我有我行, 佢有佢行另一條路, 即係話個 GPS冇update 條路, 行隧道條路快好多, 出番姬路時都係同一問題, 最離譜係去到大阪還車連自己間舖都冇update.
      我地因為見落雨冇去浦富海岸至喺海鮮市場食到野, 同樣海鮮市場個GPS都係帶唔到, 幾驚去到關門大吉.

      刪除
    2. GPS帶係唔入隧道~咁都好嚴重WOR::_363 , 我試過好多時入電話唔識帶, 所以依家我次次都查埋MAPCODE, 我剛剛今次九州個GPS都一定唔新, 因為好多景點佢都係是旦帶到係附近就話到達, 要自己搵入口::_359 , 以前我用既GPS係識帶我都各景點既入口架~

      刪除
    3. 好彩九州嗰個冇乜事,我有印象帶唔到去既只有霧島神宮同高千穗峽要落車問人。

      刪除
    4. https://www.youtube.com/watch?v=Uy3WPxAAX0I

      我們的旅程 - 片中沙漠係唔係烏取? 呢盒中村雅俊係我第一盒買嘅Cassette :)

      刪除
    5. 望落似係, 不過太少睇唔真, 如果係會唔會去鳥取一轉? 呢排哩個地方好 hit 好多人去.
      我嗰時好少買Cassette, 買黑膠唱片多, 第一隻買乜已經唔記得, 總之一定唔係日文歌.

      刪除
    6. 有緣就有機...好似功夫金貴祥個師父白大師果句: 冥冥中自有靈光一剎, 由此普渡眾生 :D
      果時聽完呢句就要嗱嗱聲, 夠鐘跑返學 :D

      刪除
    7. t 先生你講啲劇集好咸豐年到我都唔記得咁滯 =))

      刪除