2014年4月22日 星期二

16.30 大阪 > 東京


二O一三年十一月十三日 ~ 第十七日 (晴) 續

從姬路回到大阪, 一路上 GPS 都規規矩矩, 滿以為就這樣平平安安還車, 跟著到酒店 Check in 放好行李便可以到道頓堀蟹道樂吃遲來的昼食, 原來很多東西都不會盡如己意, 當 GPS帶到目的地時望到方圓百里也不見那綠色的 R字, 當時是二時四十五分, 距離還車還有十五分鐘, 於是下車問人, 原來 Toyota 在幾條街的位置, 於是用地址再 set GPS, 到達目的地同樣見不到, 於是又再周圍找找, 在街的盡頭轉右的位置終於見到 Toyota, 但當時車至街頭一定要左轉, 沒有辦法下唯有請他們的職員來與我們一起揸回去, 還車時已經過了三十分鐘.

一切辦妥已經過了昼食時段.








二O一三年十一月十四日 ~ 第十八日 (晴)

APA Hotel (Namba-Shinsaibashi)
這間酒店的房間是整個旅程中最細, 差不多開門便要上床, 但勝在方便, 尤其是到往機場的機場巴士總站, 所以再來大阪都會住這裡.




附近很搞鬼的酒店

道頓堀川


OCAT ~ 機場巴士總站, JR 難波站



飛往東京途中


到達東京行李已經超磅, 但是還有八天, 東京 shopping 還未開始.


到達酒店 check in 完第一件事是到 Toyota 將原本明天租的 bB 轉為 Sienta, 因為經過大阪用過的 bB後, 相信以後都不會再租 bB.

池袋太陽城和幸, 每次一定會來一次

道具與實物的比較




明天將會到富士山三天, 回來後便進入回港的倒數開始, 想不到原來二十六天也一樣很快便過去了.

16.29 天空の白鷺 ~ 姬路城


16.31 風雨飄搖 ~ 富士山 (山中湖與御殿場)

47 則留言:

  1. 你二十天的旅程都會很快便過去,更何況我地十日八日呢啲,更加係“咋”一聲就冇咗 *~*

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行快活不知時日過, 無論去幾多日都好似唔夠唔夠咁 ::_1559

      刪除
  2. 如果我有機會去二十幾日, 我想我要中途寄野返HK先得::cc9003

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺九州走時都心思思想寄啲野返香港, 但嗰時唔係好知道點寄 ::_381

      刪除
    2. 你開post問,大把人會答你。

      刪除
    3. 返黎之後你都教咗我點寄, 唔該晒 ::kk3222

      刪除
    4. 下次煩順手代寄, 先謝 :D

      刪除
    5. 冇問題如果真係咁啱喺日本撞到 :)

      刪除
    6. t先生要買Eizo mon喎!

      刪除
    7. 如果t 先生唔怕我論論盡盡既話 :P

      刪除
    8. 嘻嘻乜唔係包埋旅遊保險咩 :D

      刪除
    9. 話時話,上次見個篇文,台灣人係大阪寄iMac 27返台。

      係yodobashi買,叫店員加偣包裝,跟住直接走去郵局,呢D貴野就寄EMS最安全(最貴)。

      刪除
    10. 佢好似比左黑貓送左酒店定機場, 跟手要食自己

      刪除
    11. http://aiko6034.pixnet.net/blog/post/37833171

      刪除
    12. 哦另一個故事

      http://choyce.pixnet.net/blog/post/49762478-(%E6%97%A5%E6%9C%AC%E8%B3%BC%E7%89%A9)-%E6%88%91%E5%9C%A8%E6%9C%AD%E5%B9%8C%E5%92%AC%E8%98%8B%E6%9E%9C-%E5%8D%A1%E6%BB%8B%E5%8D%A1%E6%BB%8B-imac-27%22

      刪除
    13. choyce好pro架,佢以前帶對仔女去日本玩60日,仲勁過本版主26天。

      仲上電視敎親子旅遊,出書⋯⋯

      刪除
    14. 都唔係架,如果你睇過佢個blog就知。

      不過依家佢出咗名,發咗囉。

      刪除
    15. 平心而論真係要對屋企無牽無掛至得, 你有養狗都知如果一家人去晒旅行最唔放心係隻狗.

      刪除
    16. 大小姐你咪帶埋狗狗一齊去咪得囉 :)

      刪除
    17. 我都想呀, 不過帶狗坐飛機勁貴, 自己坐多幾次唔好 ! (太自私喇 ::kk3163 )
      同埋要事先幾個月檢疫, 唔係話去就去 ::kk3024

      刪除
    18. 用60日喺日本? 不如去多20日就可以環遊世界 :)

      刪除
    19. 以前成日睇呢個channel,日本人帶哥基上富士山。

      http://goo.gl/elWSlk


      刪除
    20. 富士山腳最出名係唔係青木原樹海?

      刪除
    21. コーさん, 我都好想我隻狗可以同富士山影相, 嗰時鴉烏部落有個 blog 友成日帶隻狗週圍飛, 不過執笠後見唔番.

      刪除
    22. t 先生, 但係青木原樹海最出名係掛腊鴨 :))

      刪除
    23. 帶狗blog友叫乜名?可能揾到。

      刪除
    24. 講呢D?
      http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22968350

      刪除
    25. 我唔記得個名, 不過佢隻好似都係貴婦, 佢唔止去日本, 好多地方都有去.
      唔係條 link 嗰個, 不過都好有興趣去睇, 唔該晒.

      刪除
    26. 狗狗收費:抽血檢驗($3,200)+所有出入境申請手續及預訂機位和貨運安排(不包含機票和運費,$9,800)=$13,000
      狗狗運費:視乎狗隻大小和重量,以迷你貴婦為例,去程機票+回程貨運約$10,000

      ::_1098

      刪除
    27. 所以帶狗狗去旅行係有錢人既玩意 ::_1626

      刪除
    28. 如果我識寵物傳心術,我隻狗會話我聽,寧願用兩皮野買哂零食好過。:))

      刪除
    29. 兩皮野買哂零食咪食好耐 :-bd

      刪除
    30. 兩皮野買隻腊鴨食 :D

      刪除
    31. 靑木原樹海出品既臘鴨=))

      刪除
    32. 嘿,芝桜會場就係隔離。:))

      刪除
    33. 順便睇埋靑木原樹海 :D

      刪除
  3. 你呢間APA算非常新喇,我都未住過,可能越新越細。:))

    アパホテル〈なんば心斎橋〉
    平成24年3月8日(木)開業

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁新, 哩間保安做得好好, 上房坐電梯要用房咭, Front desk 又有外國人, 英文溝通絕對冇問題 :-bd

      刪除
  4. 我住過你話嗰間好搞鬼嘅酒店,唔差架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住過哩間好搞鬼嘅酒店! 我仲以為係時鐘酒店黎添 :P, 因為附近好多呢類型既酒店.

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢間和幸喺日本係連鎖經營,總有一間喺左右。

      刪除
  6. 雲上富士山, 咁多年都係見過一兩次

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見過兩次咋, 通常都係坐內陸機時見到.

      刪除
  7. 嗰間攪鬼酒店大阪都有, 我有個friend啱啱去完大阪就係住呢間!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間酒店原來真係咁多人會住, 咁裡面做既人係咪都係有頭有腳冇身 =))

      刪除