2014年6月15日 星期日

2014 台北 ~ 國立故宮博物院

五月二十一日 (星期三) ~ 第三天打算到淡水, 早上出門時只是下著微雨, 想不到到達淡水時下起傾盆大雨, 從淡水車站行至老街, 褲子已經濕至膝蓋, 女兒的鞋子更加入了水, 在老街吃了魚丸, 買了手信便速逃, 到車站匆匆影了一張曾經到此一遊的相片便算.


五月二十二日 (星期四) ~ 第四天早上天晴, 有兩處地方可去, 一是華山創意園區, 另一個是很多年前去過的故宮博物院, 怎知女兒選擇的是故宮博物院.
在士林站乘的士, 用我不純正的國語說出目的地, 怎料到下車時司機跟我說日語, 那麼就跟他說日語.
始料不到的是, 滿以為故宮博物院這些老套的地方沒有人會去, 怎知未到目的地已經見到停滿了旅遊巴, 到達時更是人山人海, 連一張正門相都全是人.
到入內參觀著名的玉白菜及豬肉時更要排隊, 到故宮博物院參觀的除了學生和台灣人外, 更多的是外國人和日本人.


離開時因為下雨感覺少了人.













國父孫中山先生.



故宮博物院的收藏不多, 不過幸好當時從中國帶走了一部分得以倖存, 否則連這些都會經過浩劫, 難以保存.

2014 宜蘭 ~ 幾米廣場 & 週邊



6 則留言:

  1. 我去過兩次,兩次都好多人架,外國人好鍾意去。

    齋眼豬肉石同白玉菜都值回票價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日都以為呢啲地方 out 咗, 唔會有人鍾意去, 又以為外國人去北京故宮唔會黎呢度.

      刪除
  2. 入面可唔可以影相? 好似有棵白菜同一舊肥豬肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以影相,連個背囊大啲都唔俾揹入去。嗰度最出名係白菜同舊豬肉。

      刪除
  3. 你用國語問司機佢答你日文, 咁你應該用廣東話或者韓文再答佢嘛, 睇下佢用咩野文答你都好, 哈哈!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺台灣好多人講日文都好流利, 試過買日劇 DVD要用日本名問佢至知.

      刪除