2014年7月11日 星期五

17.1 關東 ~ 成田到著


二O一四年六月二十一日 (晴)

很久沒有在這麼熱的日子到日本了, 上次是二O一O年六月, 剛巧也是世界盃舉行期間, 不過那年是到東北, 感覺就沒有那麼熱.
既然今次由成田機場入境, 因利成便停留一晚成田市, 每次旅程都想在最後一天前往成田走走, 但都是因為血拚到最後一天的上午, 所以計劃每次都告吹.

不知道是否都有一段日子沒有在成田入境, 竟然覺得入境手續快了很多, 以前曾經等候超過一個小時仍然在排隊, 今次航機二時四十分著陸, 到拿回行李步出入境大堂才三時多, 但已經不是很刻意地趕, 跟著乘坐京成線到成田市, 因為預測明天有雨, 所以希望酒店 check in 後行一轉上成田山, 如果明天真的下雨便算了, 沒有的話再行一次也無所謂.

不是這 JAL, 是隔鄰那架.

I'm back

接機大堂




京成成田站




酒店附近

Comfort Hotel Narita


17 撮影 ~ 東京 橫濱八天




29 則留言:

  1. 嘿,得咁少!
    京成成田駅,以前第一次唔撘NEX,改撘Skyliner時就係成田駅落錯車(NEX成田無駅),最搞笑係兩位外個人跟我一齊落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次其實影得好少相,好多都係我亂咁影冇乜睇頭 :P
      NEX 印象中好似坐過一次咋,主要都係坐京成線多,所以對啲站都好熟o下。

      刪除
    2. 我好慳家次次都係搭1000円京成線出上野;)) , Skyliner 我只試過回程走時搭過一次:D

      刪除
    3. 我都係呀,第一次去日本嗰時,仲未做嘢,都係咁搭法。慳得一蚊就一蚊。

      刪除
    4. 我之前都係坐京成線出入機場,不過隨著行李越來越多,人越來越懶,哩幾次都係坐機場巴士。

      刪除
    5. 次次都有位坐, 去程都未買野, 都係3-4件行李, 我又覺得OK, 所以一直都用呢個方法;))

      刪除
    6. 坐京成線冇問題, 但係我最怕係轉JR遇到放工時間, 攞住行李逼上加逼 :P

      刪除
  2. 幾年前响成田又係住Comfort,因為第二朝早機返香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 住過成田後覺得幾好,可能下次走時會早一日出成田住,想試試間 APA。

      刪除
    2. 上年成田早機,APA vs JALホテル。

      最後揀JALホテル,房間大啲,有shuttle,好過上上落落撘火車。
      雖然有傳聞。:))

      刪除
    3. 哈,我後日住成田 APA, 洗唔洗寫番個 report ?

      刪除
    4. 後日住成田,咁快就飛KIX?

      刪除
    5. コーさん,有乜傳聞?鬼 :(

      刪除
    6. 傳聞啫,唔算大熱,無山中湖咁hit。=))

      記得成田空港開就有JALホテル,三十幾年歷史唔出奇。上年已經翻新哂,乜鬼都走哂啦。

      刪除
    7. 正如池袋嗰間夠人人係咁話,但係我差不多次次都住,方便嘛。

      刪除
    8. 唔係8月9 號咩, 佢地估你會去一個月.

      刪除
    9. 哈,我估albert大大分兩次去。

      刪除
  3. 京成成田站 . . . 小肥上一次到訪系因為喺上野上錯咗普通列車, 沿途慢行, 嚇到團友鼻哥窿都冇肉 . . . 好在當年坐CX, 慢咗都仲checkin 到. . . 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩喎,咁少以成田為終站既京城線都俾你搭到 :))

      刪除
  4. 其實成日都聽到D人話成田出關要排一個小時~~但係...我真係未試過...
    次次都係排幾分鐘甚至唔洗排...(雖然我認我地一落機就一馬當先急行去過關XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為都好耐冇喺成田入境, 好多年前真係試過出關排咗粒幾鐘, 所以今次都唔樂觀, 點知可以咁快.

      刪除
    2. 我經午後二,三時到,都要排隊,半小時起跳。

      只係上年帶小朋友可以行priority,不過都要等其他團友,時間一樣。
      話時話,成田,那覇,KIX,都可以行priority,但係羽田就唔得。

      刪除
    3. 即是我嗰日好好彩半粒鐘搞掂可以出到成田行, 唔係第日落雨又去唔到.

      刪除
    4. 一馬當先好緊要。當然仲要夾吓有無差唔多時間嘅第二班機一齊塞哂响度一齊排啦。

      排大半個鐘我試過,一落機排第一我都試過。

      刪除
    5. 我好少一馬當先, 因為通常一落機都係要探吓個洗手間先, 反而咁樣第一"浸"既人走咗就排短好多.

      刪除
    6. 可能因為我就係第一"浸"果堆人~幾分鐘回頭望條龍已經長長地
      各位都知日本海關d手腳是幾咁"快"架啦

      刪除
    7. 又要影相又要套指模,真係想快都難。

      刪除