2014年11月18日 星期二

請問有冇人用緊 PCCW 光纖寬頻 ? 讚或彈 ?

上網成日都有問題, 唔係電腦壞,  Router 壞, 到昨天輪到 modem 壞 .

PCCW 人員上來換之餘, 再次遊說改用光纖, (因為由舊年約滿已經開始遊說沒有理會), 說穩定性好些, modem耐用些, 最吸引是比現在月費平, 但始終不知真正效果 ?


後記 : 已經改裝了光纖, 原來光纖 modem 可以插多一至三個 Router, 所以全屋也可以 wifi 上網.



41 則留言:

  1. PCCW 光纖

    舉手~~我轉用左光纖應該有年幾兩年~~好Stable啊

    回覆刪除
  2. 尋日公司PCCW死左,屋企就無事

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企PCCW 死已經係三四個月裡面既第二次, 所以係時間諗轉光纖 ~X(

      刪除
  3. 我都係用PCCW光纖,都好穩定

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊年約滿已經叫我轉光纖, 不過驚拉線時麻煩所以一拖再拖.

      刪除
  4. 大小姐用電話缐上網貴過光纖? 你真係有型 :D
    PCCW 光纖 OK 啦, 唔好理佢100m 1000m 30m BB, 用最平個 plan 已足夠.
    尋日公司用 PCCW 真係有問題, 成日 reconnect.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實怕煩, 一動不如一靜嘛, 不過而家好似殺到埋身至要諗吓 :!!

      刪除
    2. 佢㑹喺你果層電話房督條光纖入屋, 最好跟番電話喉去番你個舊位度加個光織盒

      刪除
  5. 回覆
    1. 用開 PCCW 如果轉怕煩, 因為固網電話, NOW TV咁一齊.

      刪除
  6. 回覆
    1. コーさん 你嗰啲太高深連聽都未聽過 :P

      刪除
    2. Koosan, 佢用 sim card 上網 :D

      刪除
    3. 屋企得慢版pccw 6M,無其他線入。反而4G上網仲快D。

      刪除
    4. 最近PCCW都有fibre入屋,要收installation fee拉線,好似要幾千,唔裝住。

      刪除
    5. 係喎,村屋裝呢啲都好麻煩o下。

      刪除
  7. 我都係唔想拉線入屋, 唔整~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我而家用電話缐上網確係好唔穩定, 成日斷線.

      刪除
  8. 我改左用光纖無幾耐,因為以前無光纖入屋架。
    屋苑攪左之後,PCCW就要收3千幾安裝費,仲要睇下條光纖拉唔拉到入屋,拉唔到,就無得用添。唔用光纖就收298蚊一個月,用光纖就3百幾。
    我用左最平嗰隻300M。同以前上網無得比較,快到吖。
    以前上載相片,短片,等到我吖。如果而家星期六、日早上,快到你唔信。
    拉線,唔洗你攪D乜野架,佢只係在你牆裏面既喉管拉條線咋。
    快D裝啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱約咗下星期裝, 不過我個 plan 好平喎?
      同樣係300M 收 $168 兩年 contract, 安裝費 $680 回贈 $340 超市禮券, 仲送張 CSL sim card 6GB/月免費用一年.
      我地担心既係佢拉線會唔會影響到其他入屋既線, 好似電視天線咁.

      刪除
    2. 仲有一樣麻煩係我部 desk top 喺房係插線既, 所以個 router 都係喺房, 而家廳裝咗小米用 wifi, 但由房出廳要經四幅牆所以訊號好弱, 唔知裝咗光纖會唔會改善到 ?

      刪除
    3. 你就好啦,唔光纖我都要298呀!
      你入伙時有無大裝修過?包括換電線。有既話,照理會幫埋左燈喉入墻。如無,就睇下你現時喉管內既線有無發脹,有就有機會拉唔到線。
      買過另外一隻router啦!不過我仲未買。PCCW安裝師傅話而家PCCW提供既router唔掂,在市場買過隻都係幾百蚊。
      另外,我買左隻share wi-fi刀既插,幾好用。全屋周維都收到wifi。我個router擺在廳,都係隔左4幅墻,一樣無問題。

      刪除
    4. 我入伙到依家都無大裝修過, d 插座又冇搬過, 所以都係驚好似你話既電線發脹.
      我而家用既router都算好強架, share wi-fi刀既插係裝喺modem度?

      刪除
    5. 我間房都收得差, 乜野叫share wi-fi刀既插?

      刪除
    6. 乜野叫share wi-fi刀既插?
      小月,係我錯手打左個刀字,應該係個用字黎架。即係share wi-fi用既插。

      刪除
    7. Nerissa,呢個share wi-fi既裝置係有兩件既。兩個都有D似萬能插蘇咁架,一個大D,一個細D。兩個都要插住落個插座度架,無錯,其中之一個是要用上網線跟個router連接住架。另一個我就擺左在尾房,咁我在廳接收PCCW router既wi-fi,當我行入尾房的任何時候,如果PCCW router 既wi-fi 收唔到,就會自動跳去尾房既share wifi 。

      刪除
    8. 我而家用緊個牌子係TP-LINK,300Mbps AV500 WIFI Powerline Extender,
      型號係TL-WPA4220KIT。
      舊年買既,$628。
      而家可能已經係out晒架喇!

      刪除
    9. 師公,好清楚,唔該晒。:D
      等我得閒去揾揾買番個。

      刪除
    10. 跟コーさん及t先生攞下意見先至買都未遲。

      刪除
    11. コーさん去咗名古屋快閃要五日後至返,唔怪得我地傾咗咁耐佢都冇答咀喇 :))

      刪除
    12. 大小姐係咪 homeplug 呀?
      http://shooting.com.hk/products/it/networking/Aztech
      http://www.tech-critter.com/2014/06/unboxing-review-aztech-wl580e-repeater.html

      刪除
    13. PCCW個router唔係幾好,慢及有時無左wi-fi,想買過一隻,唔知有無介紹呢?

      刪除
    14. 師公,PCCW 隻 router 係咪每月要俾錢嗰種?黎我屋企拉線個哥哥仔都叫我唔好裝佢。

      刪除
    15. PCCW 隻 router 係咪每月要俾錢嗰種?黎我屋企拉線個哥哥仔都叫我唔好裝佢。
      係呀,幫襯PCCW應該係要租埋個router,我嗰個router背面係白色,正面係黑色但會反光既,企身擺放及無天線。
      我嗰個師傅話,我用既300M光纖,唔知upload還是download用PCCW既router係無咁快既,最好自己出街買返個用會超正好多。但我仍未買,其實我都好想買,我而家耐唔中都會突然間無左wifi及有時直接連線都會斷埋架。
      不過我唔知買邊隻好及乜野牌子會啱用。

      刪除
    16. 其實我都唔知乜牌子啱用,因為我屋企全部關於電腦既野都係叔仔幫我搞,但係佢屋企唔係用光纖,所以佢好似唔係好知用光纖 router 會點,所以我都係問你地。
      如果想知道買邊個牌子,我諗要問 t先生或者コーさん,佢地係 expert 。

      刪除
    17. 以前鐘意買 linksys, 宜家轉左用牙石 asus.
      http://www.asus.com/tw/Networking/RTAC68U/

      刪除