2015年1月24日 星期六

Yama Dog 山路行 ~ 小西灣龍躍徑

人常常都是講就天下無敵, 做就有心無力. 一直以來都知道運動有益身心健康, 奈何總沒有下定決心去做, 自從開始入秋, 覺得天氣不那麼悶熱, 決定每個星期抽一日出來行行山, 雖然並不是每次都行很長時間, 但幾個月下來總算有點成績, 體重減了五, 六磅並且維持著, 不會行少少樓梯便喘氣, 上星期更可以由大風坳行到黃泥涌峽, 行上 599 級的天梯, 越過畢拿山與渣甸山行的港島徑第五段而不覺得怎樣地辛苦, 雖然感覺行的山路比行龍脊難行.

平常都會由藍灣半島旁的小西灣公園開始行上龍躍徑, 然後在 400 級砵甸乍山展望台便會折返, 行程大概一小時多, 沿途茶々會遇到很多朋友打招呼.

小西灣公園


龍躍徑地圖


起行不久便有休憩處給晨運人士休息休息, 星期天更會是外傭的聚集點.





這裡有分岔路一條上龍躍徑, 另一條是沿海的黑角徑可以前往 "燈塔".


對岸的將軍澳



這便是路的盡頭"燈塔", 外圍上了鎖沒有別的路要走回頭路.



茶々開始喘氣.




哥連臣角道望到的景色.








哥連臣角道再上400級便到達砵甸乍山觀景台, 通常我與茶々會於此處折返, 不過行上此地有少許担心, 因為曾經在樹叢間見過野豬的身影, 現在每次上這裡也會帶備行山杖.




上到更高望得更遠.



小西灣居屋與南灣半島.



柴灣.


可以行至大浪灣與馬塘坳, 從馬塘坳可以行到大潭峽再前往龍脊.


砵甸乍山郊遊徑地圖.


有些日子霞氣比較大.




有些日子天朗氣清.



從砵甸乍山觀景台旁有山路前往山頂.




遇上好天氣很多人揚帆出海.


茶々每次都在途中稍稍休息繼續行程, 小狗當中牠也算行山行不少.


有些日子見到的植物很美.


有些日子會行至哥連臣角懲教所外折返.



聽說行山會消除鬱悶, 開始第一次行山是在二O一四年九月二十七日, 跟著發生的事情令人不快, 現在每次上山都有一種可以給我呼吸到清潔空氣的感覺, 稍稍忘記腳下社會的烏煙瘴氣.

P.S. 原來行山都有講日文的機會, 話說一次行上 400 級時遇上一個六人的日本家庭, 由一句 "すみません" 打開話題一直傾到馬塘坳才分道揚鑣.

地圖




Yama Dog 山路行 ~ 鰂魚涌至大潭水塘 (港島徑第六段)


Yama Dog 山路行 ~ 龍脊 (港島徑第八段)




11 則留言:

  1. WA!! 原來每個星期抽一日出來行山幾個月都可以慢慢減幾磅!!
    我老公都有提議去行山~不過...欠缺動力,XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直喺 110 磅高位用咗好多方法都高踞不下, 直到行咗山之後跌至 105 磅維持咗兩個多月至而家, 我諗係行山既功效啩 ::cc9014

      刪除
    2. 嘻嘻,咁又唔覺喎,只係覺得褲頭冇咁緊 :))

      刪除
  2. 呢次有無用計步器呀?

    回覆刪除
  3. 有呀,次次行都有用,不過呢篇裡面包咗好多日架,所以冇寫出黎 :P

    回覆刪除
  4. 張張相都伸晒脷, 茶茶好辛苦喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁容易減到五, 六磅? 我個個星期打波都減唔到啊!! :(

      刪除
    2. 因為有啲相係九月十月時影, 嗰時仲係好熱, 所以茶茶伸晒脷.
      四個零月減到五,六磅我都有啲意外, 所以而家每星期都抽時間行一兩個鐘希望可以 keep 住 ;;)

      刪除
  5. 嘻嘻﹗我成日行這條行山路線﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係成日行,一星期大概行三次,不過主要係平日,有時會行上四百級,有時會行去哥連臣角懲教所,不過而家天氣熱,通常行到茶水亭就回程。

      刪除