2015年10月16日 星期五

18.13 東京 ~ 拉拉雜雜散影西池袋

二O一五年六月二十五日 (晴)

回東京通常都是住在池袋, 離不開東西北口, 上年住在池袋東口, 今次為了方便女兒, 選擇住池袋西口.

熟悉得不能再熟西口 Super Hotel.




時間尚早行人不多, 在西口週圍逛逛, 直去是池袋站西口.



東京藝術劇場.







行到比較入的住宅區, 旺中帶靜.



跟著是商業區.




一片小小的地方講述池袋地名的由來.




馳名的池袋西口公園, 其實經過很多次但今次是首次駐足觀看, 認識池袋西口公園是因為有部同名的小說, 後來改編為日劇, 由長瀨智也主演, 今次經過也有攝製隊在拍攝不知是電影或是劇集.








這間牡丹樓已經在這位置十多年, 記得第一次幫襯時是 1998年, 當時還沒有分吸煙區與非吸煙區, 結果吃一餐漢堡包吸了一餐的煙.



附近很多租盤易拉架, 租金也不是太高.


池袋站西口.


這連鎖藥店比較其他地方甚至東口同集團的藥店賣的物品要平.



週圍都有貓頭鷹.


從這裡可以行去北口, 下個月到東京會住在北口.




穿過 We Road 到東口.





有時間總會上樓吃芭菲.




晚上吃牛角.














17.14 拉拉雜雜 ~ 散影東池袋


18.12 山路行 ~ 高尾山


18.14 TOKYO, I WILL BE BACK !







36 則留言:

  1. 廿幾年前第一次到東京, 住品川高輪台, 都有行下後邊日式現代民居, 門口有個花園仔外邊就係馬路, 我都有影消防車, digital 呢個字都係當時剛剛普及. e, 又影人唔著衫^^
    下年一月有機會再住品川, 尋找當年足跡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 下次幫佢披番件衫至影 :)) 最上嗰兩隻公仔有著衫架.
      下年一月會留東京咩? 唔係直上札幌?

      刪除
    2. 上年話幾靚仔既 VEZEL有行貨黎香港, 廿幾個, 不過泰國造.

      刪除
    3. 一月會去道東然後停留東京日半至返港
      上個月喺新加坡都見幾架 VEZEL

      刪除
    4. Confirm 咗未?去幾多日?

      刪除
    5. 出左機票, 坐ANA16號凌晨飛羽田, 七點幾飛釧路, 22號午六點幾由女滿別去羽田, 24號午六點幾回港
      第一日可去丹頂之里呀

      刪除
    6. 好羨慕又有得睇丹頂鶴,今次係咪租你成日講嗰架掃把佬?

      刪除
    7. 仲會去羅臼住兩日, 想坐艇去影虎頭海鵰 :D
      呢次一定係租森林人

      刪除
    8. 去唔去埋網走睇流冰?

      刪除
    9. 喺羅臼我想兩日出海影海鵰, 網走都想坐下破冰船, 剛啱20開始有船

      刪除
    10. 羅臼去網走都幾近,不過一月去知床半島嗰頭會唔會大雪封路?出海係坐大船定小艇?

      刪除
    11. 上次小姐咪奶嘢想去知床峠原來封路, 冬季要行244由羅臼去網走
      影海鵰係艇
      http://shiretoko-rausu.com/around/index.html?cnt_selectcatno=005

      刪除
    12. 我都 Plan 緊二月尾去羅臼,t兄,一月尾我驚D冰未漂到落嚟喎。

      刪除
    13. 羅 sir, 有樣佩服你係嚴冬北海道都可任你行, 你叫我點對點搭 jr 或巴士我都好困難

      刪除
    14. 二月 high season, 無能力買機票同 book 酒店 :D

      刪除
    15. t 先生都話 high season 無能力買機票同 book 酒店咁邊個有能力喎 >:)

      刪除
    16. t 先生是揸波子的窮人 :)))
      By the way, 我買到 HK express HKD 434 往復香港羽田,再駁張 ANA 羽田中標津往復,盛惠 HKD 1,887 <--- 咁既價錢,真係唔係人人 有能力買 >:) XDDD

      刪除
    17. 或者就係因為買咗波子哩 >:)

      刪除
    18. 但t先生似乎未睇到重點:1月20號前,北極啲冰未漂到落羅臼〔佢自己都識講網走係20先開始有船〕,未有冰,鵰兄們冇地方企,佢地未必會出現。

      刪除
    19. 我都係睇彩數, 新年不想出外, 咪早d去睇下.
      關於車不是我的, 所以我豆令都未比過, 確實係一名平民百姓 :(

      刪除
    20. 嘻嘻, 今次睇唔到咪可以留個藉口下次再去囉, 好似小姐咁去報仇 >:)

      刪除
    21. t 兄,呢間 Taito,可以一試。
      http://www.hotel-taito.co.jp/htmls/syukuhaku.html

      我知附近的其他民宿,已不做華人男性生意 .......

      https://www.google.com.tw/maps/dir/%E3%80%92085-1203+Hokkaido+Prefecture,+Akan+District,+Tsurui,+Tsuruinishi,+1+Chome%E2%88%925,+%E3%83%9B%E3%83%86%E3%83%AB%EF%BC%B4%EF%BC%A1%EF%BC%A9%EF%BC%B4%EF%BC%AF/43.1877029,144.3338489/@43.2034495,144.2890478,13z/data=!3m1!4b1!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x5f726fd722370271:0x653b68d7bee332eb!2m2!1d144.3222237!2d43.23137!1m0!3e0

      刪除
    22. 嘻嘻, 呢間 taito 已問, no english :D

      刪除
    23. 大小姐, 我同日本無乜仇口, 為向報仇, 我亦唔係共慘黨, 建黨未有七十年就話抗戰勝利七十年 :D

      刪除
    24. Mr. t, how about this ?

      http://greenpark-tsurui.sakura.ne.jp/room_guide.html

      刪除
    25. "建黨未有七十年就話抗戰勝利七十年"佢地習慣愚民架啦, 仲大鑼大鼓同全世界講, 呢邊廂就話日本篡改歷史, 簡直係五十步笑百步, 難得就係好多擦鞋仔附和, 以可以睇閱兵為光榮, 不知所謂.

      刪除
  2. 你話叫牡丹樓嗰度有影到嘅「えん」係我至like嘅居酒屋連鎖。

    竟然有松本清嘅價錢比人平?我一向都以為佢啲藥同化粧品實貴人一截架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇張相搵唔到你話麥記附近既「えん」?
      嗰間係比其他松本清既價錢平啲架.

      刪除
    2. 呢, 嗰五支柱後邊大廈頂樓咪有好大個招牌囉

      刪除
    3. 見到啦,我誤會咗你話影住麥當勞嗰張相。

      刪除
    4. 呢, 嗰五支柱後邊大廈頂樓咪有好大個招牌囉

      刪除
    5. 有機會都想去試吓 =P~

      刪除
  3. 回覆
    1. 我地去日本都食咗牛角好多年, 好多時都係費事諗去邊食.

      刪除
  4. 日本既牛角ok嗎? 我都係比較鍾意嗰2個甜品!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本既牛角都ok架, 不過都係要早去食唔係就要等位.
      個甜品係個女既指定食物.

      刪除