2015年12月11日 星期五

19.2 淡路島 ~ 北淡震災記念公園


二O一五年十一月二日 (陰雨)

由昨晚松屋吃飯回酒店時開始下雨到早上還沒有停止, 在新大阪站吃完早餐後回酒店取回行李便到豐田取車, 其實豐田新大阪新幹線口店在 2013年去鳥取那次曾經都在那裡取過車, 不過還是找了一段時間才找到, 現在豐田開始有ETC咭借出, 所以埋單共節省了五千多円, 雖然不是太多但總是聊勝於無.

Super Hotel JR Shin-Osaka Higashiguchi (スーパーホテル JR 新大阪東口)


新大阪站.



途經道之駅.


今次的 Sienta, 雖然不是最新的型號但這已是轉款前的最新, 不過最麻煩是GPS沒有map code 輸入, 如果電話號碼出問題很多時要輸入名稱或者地址, 不過原來輸入地址會更準確.




尾箱可以放四件行李還有其他袋.


第一站是淡路島的北淡震災記念公園, 這裡將 1995年阪神大地震中形成的斷層保留下來, 2005年到神戶地震遺址是十週年, 今次剛好是二十週年.









保存的野島斷層.











被毀壞的牆壁.




顯示當時家居的損毀情形.






原本去罷記念公園會去 England Hill 探樹熊, 但是由於雨越來越大決定取消繼續前往德島縣鳴門, 希望到時天色會放晴.


19.1 新大阪到著


19.3 德島 ~ 鳴門 と 德島市











17 則留言:

  1. 原來阪神大地震轉眼已廿載. 不過旅程一開始就參觀咁 sad 嘅地方好似唔多老黎
    架Sienta 睇黎都幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從來冇諗過呢樣,只不過順路,不過當入去睇番當時既影片,嗰種震撼感仍然存在。
      睇過新款既 Sienta 都係覺得舊既呢款好啲。

      刪除
  2. 這個館上次我都好想來參觀一下,但因為時間唔夠,緣慳一面

    回覆刪除
    回覆
    1. 相反你去過既 England Hill 原本想去但因為落雨要取消。

      刪除
  3. 噢,一開頭就咁sad。等你往後更精彩嘅部份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔sad,喺呢度睇到日本災後復原能力之強,絲毫見不到當時的破壞力,正如2005年去神戶時已經一切重建完成比地震前更發達.

      刪除
    2. 地震係因為天災,原爆係因為人禍,人禍根本可以避免既,睇原爆只會唏噓!

      刪除
  4. 我記得好多年前跟團坐旅巴時有路過災難附近~應該有16/17年前~當然果時都仲係混亂中~
    相信311以日本黎講在十年-十五年後應該都可以復原!

    回覆刪除
    回覆
    1. 至少用來復興的金錢與資源唔會被貪官中飽私囊,真真正正係用來建設,唔似有啲地方越多天災啲做官既就越開心。

      刪除
  5. 剛去完廣島...花先生先話成個行程都係睇悲情城市咁..一陣睇原爆, 一陣睇戰艦, 一陣睇毒島...你呢篇又係..
    原本個GPS會有機會無MAPCODE入架::_363 咁地址點入? 要輸入日文囉? 無手寫輸入好難搞

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實入地址好簡單,全部都係揀,首先係縣,跟住係市,町,丁目,門牌號碼。
      只係入地名至要用日文輸入法。

      刪除
    2. 不過有小小難係因為用五十音排列。

      刪除
    3. 五十音我識,但最大問題係我唔知個漢字既日文點讀,知我就識入了

      刪除
    4. 而家好易架,好似喺電話裝個類似字典既app,寫低個漢字就有注音,我就因為個女喺一齊所以方便好多。

      刪除
    5. 我又無諗過原來可以咁查:)) 下次試下先;))

      刪除
    6. 之前因為懶見有電話有map code就直接入, 所以有啲地方唔係咁應, 今次焗住好多地方要入地址反而去到正一正:D

      刪除