2016年4月4日 星期一

人生 ~ 墓行列車

人生就是一列開往墳墓的列車, 路途上會有很多站, 很難有人可以自始至終陪著走完, 當陪你的人要下車時, 即使不捨, 也該心存感激, 然後揮手道別.

人生は墓行きの列車で、道路上に多くの停留所があるでしょう、ほとんど誰もが、その後 も、悲しい、人々はあなたと離れて取得したい場合は、同行の上に仕上げるだけでなく、 アバクロ メンズ感謝することができます別れを振った。
                                                      ~ 宮崎駿《千と千寻の神隠し》



孤身走我路
"不雨花猶落, 無風絮自飛"~~~~~~
花落不因雨下, 絮飛不因風吹.
花開自然會落, 人生自然會死, 是"常",也是"無常".
"常"是自然法則, "無常"總有措手不及.
萬物凋零因風雨也不因風雨, 可濃可淡可哀可喜可悟, 但終於也有"最後一天".                                  ~ 李碧華




沒有寓意, 只是行山時朋友拍了這張非常喜歡的相片, 看的時候有所感觸.




6 則留言:

  1. 大小姐為何今晚出張老人與狗, 加上人生就是一列開往墳墓的列車標題, 真令人感慨萬分 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. http://gifmagazine.net/gifs/search_results?search%5Bword%5D=%E4%BA%94%E4%BB%A3%E8%A3%95%E4%BD%9C

      刪除
    2. 喂,何來老人與狗? 頂多係大嬸與狗啫.
      一直好喜歡宮崎駿這段名言,剛巧見到呢張相覺得意境很吻合.
      這一兩年一直思考這段名言,結果係我情願做早走既一個會幸福啲,這命題係咪沈重咗啲?

      刪除
    3. 相聚一刻好似冇乜睇過,應該係嗰時超忙掛住玩:P

      刪除
    4. 改一改...亞嬋與亞茶 :D

      刪除
    5. 好彩係阿嬋唔係阿姆=))

      刪除