2016年6月22日 星期三

2016 一個人在途上 ~ 關東遊蕩 - 買物

八日行程太短了, 貶吓眼已經回來了.

幸好今次坐 Premium Economy 有 25kg 行李, 去時用盡 26kg, 也幸好借了這可以推的大喼, 到達時下著雨, 坐機場巴士到池袋南的大都會酒店再推行李到北口的東橫 Inn 也都非常辛苦和狼狽, 不敢想像如果像上次用自己的小拉喼一袋二袋會怎樣.

羽田機場, 今次回港班機竟然比預定時間早了降落.



大喼是 21.8kg, 還有 3kg "走棧" :P


背囊 6kg.


手提袋 7.76kg.


大和號和鐵達尼 nanoblock.

今次重頭戲要拎就是這大和號和鐵達尼, 先前女兒買了一直沒空寄, 今次幫人多買一盒鐵達尼, 幸好另一架企業號買不到, 三盒已佔據了差不多三份一隻喼.
P.S. 大和號和鐵達尼在秋葉原郁得巴士只是五千多円, 而東京手賣七千多, 香港仲貴 Log On 賣七百幾港幣.
還有回來後發現鐵達尼打開過, 在喼中發現漏了一些 nanoblock, 原來女兒之前嘗試砌不過最後放棄但沒再封好, 這就是 90後的作風, 所以這架鐵達尼可不可以完成是未知數 :-S


今次的大贏家, 新幹線T恤是父親節禮物.





另一贏家是茶々.



還有龜龜.


每次都會找的狸貓, 終於大中細可以一家團聚.


食物, 幫人買的 1 kg 昆布原來很重.


自從女兒去了日本後買少了零食, 蘋果批是女兒剛剛在輕井澤研修買的.


從 blog 友 LANLAN 處得知在 Lawson 買這雞蛋好好味, 每次旅途會一路買來吃, 還會買回來.


上次在四國金剛福寺買的寵物御守不小心跌了, 今次見到買多隻還有給兩隻西施仔.


很 cute 的御守, 粉紅色和服給了女兒.


女兒給嫲嫲的生日禮物, 每次買的顏色都很靚.


很開心女兒送的生日及母親節禮物, 原來已經買了很久, 不過也是沒時間寄回來.


今次自己只買了很少.


指定動作藥品, 今次奇怪池袋松本清竟然見到強國人與香港人都不太多, 退稅都只排了一人.



在自由之丘的 waterfront 總壇買, 形形式式的遮簡直花多眼亂.



還有遊飛機河的 PS Vita, 因為有退稅我驚青堅持要帶出境, 還好女兒八月會回來拿回去.


可能是下次的 target.







21 則留言:

  1. 茶茶好多手信^_^狸貓好得意,SNOOPY好多款T-SHIRT好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本既狗仔零食好平又係日本做,只係賣百零二百円,香港一樣既賣廿幾蚊。
      Snoopy T恤好抵,Snoopy Town 買都係一千円 :D

      刪除
  2. 回覆
    1. Zenol 係親戚用過話好好,今次托我買兩樽,其他人聽到又要買,咁我又唔執輸買埋一份,結果就買咗8樽 :P

      刪除
  3. 我今日坐嗰班機滿哂,但喺福岡shopping 居然撞唔到香港人或大陸人,反宜見到韓國人同台灣人咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都覺得強國人少咗,係少咗買野多咗偷野 :))

      刪除
  4. 嘻嘻, 用得 rimowa 就唔會加條喼帶咁 leung :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係rimowa 就唔會借俾我用啦,今次用完番黎人地要拎隻喼去整 :P

      刪除
    2. 遠睇好似係 salsa, 乜唔係 rimowa 咩

      刪除
  5. 原來你係水客!我今次無乜買太多,回程18.7咋,不過如果我好似你咁去咁多日,都會喪買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,冇錢賺既水客,得個拎字,其實都唔係喪買,係去之前各人落咗 PO 咁照買 :D

      刪除
  6. 咁快又去完返嚟喇!! 啲御守好正!! 八幡宮嗰個好特別!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返黎咯,啲御守咁正,去一轉鎌倉就買到,都係一粒鐘車程之嘛>:)
      八幡宮嗰個好特別,返黎之後都有小小後悔買得少:P

      刪除
  7. 嘩,買左咁犀利多既野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次都算多,重到我差啲拎唔起 :P

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 果個 蘋果批我有買過黎食~我覺得太甜了=__=
    btw~ 新幹線T恤好sharp好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我都覺得好甜,個蘋果已經好甜應該仲有加糖。
      多謝,我都好少見以火車做主題既豐天丅恤。

      刪除
  10. 呢款 lawson 雞蛋我係喺你個 blog 見過後先識買嚟食,可惜今次旅程冇乜行過便利店,所以一隻都冇食過呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰種雞蛋都唔係間間 Lawson 有得賣,試過有次買咗幾隻原來係溫泉蛋食唔要丟咗 :P

      刪除